2013-12-09, 22:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av curvaN
Om du var där måste du väl sett ? Mycket att dra upp

Jo jag såg, en kille som hetsar mot någon/några andra. Han hade folk med sig omkring som försökte lugna honom, som det såg ut, innan de också vände sig mot honom och alla grabbar väller ned och spöar å honom och det hela fortsätter bakom läktaren. Vad som hände där såg jag inte.
Citera
2013-12-09, 23:36
Medlem
SKF - Svenska Kullagerfabriken
Citera
2013-12-10, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatOne91
film på boxet: https://www.youtube.com/watch?v=T7EJtwAttp8

kan inte nån mod döpa om tråden till "huliganism i världen"?

Är det yngre eller äldre? Dom flesta ser ju ut att vara på helt fel ställe. Ingen tyck vilja slåss.
Citera
2013-12-10, 02:19
Medlem
curvaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatOne91
film på boxet: https://www.youtube.com/watch?v=T7EJtwAttp8

kan inte nån mod döpa om tråden till "huliganism i världen"?
Bra filmat också , han i blå jacka vilken lirare....
Citera
2013-12-10, 03:43
Medlem
NI ÄR JU FÖR I HELVETE FÖR ROLIGA HAAH

En 12 åring kan inte slå en 13 åring är det vad ni menar?

Jag känner en kille runt 20 och han kan med största sannolikhet sänka dom flesta äldre i era små patetiska ligor. Det är kul hur ni gång på gång skämmer ut er själva och resten av huliganerna i Sverige.

Jag är 40 och ingen under 40 i hela världen kan sänka mig för att dom är yngre.. haha lyssna på er själva era patetiska nollor. Nästa gång jag ser en snubbe mer huliganmärkeskläder ska jag sänka fanskapet för skojs skull sen lägger jag ut en bild på honom här
Senast redigerad av sidsvensson 2013-12-10 kl. 04:17.
Citera
2013-12-10, 16:59
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=IupXmFcLEck

Verkar som Gais har tappat det mesta när det gäller att boxas...
Citera
2013-12-10, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av markuzen

Länken är privat, Einstein.
Citera
2013-12-10, 19:22
Medlem
Citat:

Detta pga av en film, på Youtube?

Säg mig... När va du med och mötte oss senast?
Citera
2013-12-10, 20:43
Medlem
Såg att det utbröt ett bråk på Macdonalds i Brommaplan runt 20 tiden i lördags, kändes väldigt huliganaktigt då vad jag förstod sprang in 5-7 killar med luva från båda hållen och omringade ett annat gäng och började slåss.

Just att dem oprovocerat spring in med luvor och från 2 håll och plockar upp stolar på vägen utbryter kaos stolar flyger allt är över på någon minut och dem springer från platsen får mig att tänka på huliganer, någon som vet om det var någon "firma" som körde?

Inte läst något om det men var rätt mycket blod från en av killarna som satt och åt så något borde skrivits någonstans tycker man.
Citera
2013-12-11, 00:33
Medlem
curvaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RallarKalle1
Såg att det utbröt ett bråk på Macdonalds i Brommaplan runt 20 tiden i lördags, kändes väldigt huliganaktigt då vad jag förstod sprang in 5-7 killar med luva från båda hållen och omringade ett annat gäng och började slåss.

Just att dem oprovocerat spring in med luvor och från 2 håll och plockar upp stolar på vägen utbryter kaos stolar flyger allt är över på någon minut och dem springer från platsen får mig att tänka på huliganer, någon som vet om det var någon "firma" som körde?

Inte läst något om det men var rätt mycket blod från en av killarna som satt och åt så något borde skrivits någonstans tycker man.
Jo ekerö boys mot bromma boys.... nej men varför skulle det sitta grabbar från nån firma i bplan och käka ?? Och sen kommer det ett gäng från en annan firma , högst otroligt
Citera
2013-12-11, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Tass
Detta pga av en film, på Youtube?

Säg mig... När va du med och mötte oss senast?

Aldrig, Men det är ju fan det ända man hör nu för tiden hur Gais Yngre åker i backen och söker man på filmer på tex Youtube så är det fan inte många man ser där Gais vinner.. Just sayin

kanske kan fixa backup på filmen förresten den är mot Bajen Orphans
Senast redigerad av markuzen 2013-12-11 kl. 00:49.
Citera
2013-12-11, 01:11
Medlem
Citat:
Aldrig, Men det är ju fan det ända man hör nu för tiden hur Gais Yngre åker i backen och söker man på filmer på tex Youtube så är det fan inte många man ser där Gais vinner.. Just sayin

kanske kan fixa backup på filmen förresten den är mot Bajen Orphans

dock var det gais babys
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in