2013-12-10, 15:50
Medlem
zorceuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urmelkotten
Maria Stensby sa:

"Hoppas de svälter sig till döds!" Om ensamkommande flyktingbarn.

Så det var väl ingen lögn?

Var inte anledning till att de hungerstrejkade att de fått avslag just för att de inte var ensamkommande flyktingbarn?
Citera
2013-12-10, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Det är inte alla barn. Det är enskilda barn, några stycken. Jag antar att det är i en kontext så som jag beskrev. Att det klagas på boenden och på maten. Om det nu är så lidande människor borde väl svensk mat vara rena drömmen? Men det är det inte tydligen. Det är förståeligt att man tröttnar på det gnället.

Och vill att dom ska dö?

Jag ber till högre makter att folk med den människosynen aldrig någonsin kommer att få fatta ett beslut som påverkar andra så länge dom lever. Vilken fruktansvärd människa.
Citera
2013-12-10, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorceus
Var inte anledning till att de hungerstrejkade att de fått avslag just för att de inte var ensamkommande flyktingbarn?

Vad har det med något att göra?

Är det ok att tycka att dom ska dö då?
Citera
2013-12-10, 15:52
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kabeldragare
barn
Eller kanske skäggbarn..

Hur kan du vara säker på att dessa relativt resliga och håriga "pojkar" är "barn"?
Citera
2013-12-10, 15:54
Medlem
Kabeldragares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Det är ju vad som avses. En ilska över att folk som påstått är flyktingar kommer, men inte är nöjda med maten som serveras i Sverige,
Tror du de hungerstrejkar för att de inte är nöjda med maten? Alltså, jag blir typ arg irl för att du är så jävla verklighetsfrånkopplad.

Citat:
Nej, hon sa inte att alla barn ska svältas till döds, det är en lögn du har hittat på.
Var fick du alla ifrån? Räcker det inte med att önska döden åt barn???
Citera
2013-12-10, 15:55
Medlem
8711s avatar
Citat:
Och vill att dom ska dö?

Jag ber till högre makter att folk med den människosynen aldrig någonsin kommer att få fatta ett beslut som påverkar andra så länge dom lever. Vilken fruktansvärd människa.

Nej. Jag skrev just att det var ett dumt och dåligt sätt att uttrycka sig på. Kritiken det grundar sig på är dock förståelig och det handlar fortfarande inte om att man önskar att barn generellt ska dö som det uttrycktes.

Tanken att dom får gnälla och klaga hur mycket dom vill och matvägra hur mycket dom vill utan att jag tänker bry mig, är dock riktig anser jag. Är dom flyktingar duger vanlig svensk mat och tillfälligt boende väldigt väl!
Citera
Medlem
Civilizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
http://www.expressen.se/nyheter/expressen-avslojar/flera-politiker-skriver-anonymt-pa-hatsajter/

Ja så var det dags igen. Ytterligare en idiotisk "rasse" är avslöjad. Sd-politiker avslöjar sina riktiga jag. Vem blir nästa?

Bra att SD-leden rensas från idioter. Detta kommer såklart gynna SD i längden.

Fruktansvärt och skrämmande att media sysslar med åsiktsregistrering, uthängning och brännmärkning utav oliktänkande i en direkt attack mot vår åsiktsfrihet och demokrati.
Citera
Bannlyst
Citat:
Vad har det med något att göra?

Är det ok att tycka att dom ska dö då?
Ja? Varför skulle det inte vara det menar du? Det är väl bara uppfriskande med lite radikalare tankegångar snarare än att allt måste vara så mellanmjölk hela tiden.

Åsiktsmångfald är att föredra framför en politiskt korrekt koncensus.
Citera
2013-12-10, 15:56
Medlem
8711s avatar
Citat:
Tror du de hungerstrejkar för att de inte är nöjda med maten? Alltså, jag blir typ arg irl för att du är så jävla verklighetsfrånkopplad.

Var fick du alla ifrån? Räcker det inte med att önska döden åt barn???

Det har hänt att folk matvägrat för att dom anser maten vara för dålig. Det är ett exempel jag tog upp. Jag sa inte att det är så i det här fallet. Andra skäl är ju att man hungerstrejkar för att kräva att få stanna här. Vilket innebär att man inte respekterar våra lagar trots europas mest generösa invandringspolitik och trots att alla som har flyktingskäl får stanna per automatik.
Senast redigerad av 8711 2013-12-10 kl. 15:58.
Citera
2013-12-10, 15:58
Medlem
NasiBoois avatar
Citat:
barn

Fullvuxna män som befinner sig illegalt i Sverige efter att ha fått avslag på sin asylansökan och som därför hungerstrejkar.
Citera
2013-12-10, 15:58
Medlem
Aktiva Sverigedemokrater borde hålla sig borta från Avpixlat för att inte skada partiet. Men i grunden tänker de som vi andra; hatet gror och det kan bara öka ju mer skit PK maffian pumpar in i landet.

Vi behöver ett lite finare invandringskritiskt alternativ att rösta fram, i riksdagen som kan ta kampen där.
Vi andra förbereder oss för kampen på gatorna.
Citera
2013-12-10, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Skulle det bli lika mycket tjafs om det kom fram att MP-medlemmar sitter och spyr ur sig hat mot människor? Eller är det såhär bara för att det är SD vi pratar om?

Om du hittar en stor del av ett parti som beter sig så här - snälla berätta för oss!

Den här typen av försvar mot SD är patetisk. Det kommer fram - ännu en gång - att de sysslat med rasism. Då blir det gnäll om att det blir så här enbart för att det är SD. Och ja... hur kommer det sig att bara SD-politiker avslöjas när det gäller rasism? Tänk lite på det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in