2013-12-10, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NasiBooi
Det känns betryggande att statligt finansierade organisationer ägnar sig åt kartläggning av regimkritiker: i detta fall pensionärer och motsvarande på landsbygden som skrivit - och håll i er nu - att kriminella som hungerstrejkar kan få svälta ihjäl. Detta extremt kontroversiella jätterasistiska uttalande kopplat till en äldre kvinna aktiv inom SD är vad Researchgruppen på ett par år lyckats skramla ihop trots miljonbidrag från stat och privata intressegrupper som juden Aschbergs företag.

När det inte längre går att ignorera den växande massan av missnöje för en mångkultur man ersatt det svenska folkhemmet med går vi nu in i nästa fas: uthängning och hot till tystnad. Internet medför enorma möjligheter för enskilda privatpersoner och det vill den styrande regimen sätta stopp för. Den som har den makalösa fräckheten att inte älska okontrollerad invandring ska sättas åt. Hårt. På skattebetalarnas bekostnad och på första sidan i varenda judisk dagstidning.

Touché.

I det här skedet är det viktigare än någonsin att personer inom den svenskvänliga sfären i största möjliga mån går ut till offentligheten med sina åsikter. Eftersom sionisterna i Sverigedemokraterna numera är ett öppet s. k. antirasistiskt parti så kommer de hellre att kasta oönskade element överbord än att faktiskt försvara sina medlemmar. Här är jag övertygad om att Svenskarnas parti har all chans i världen att norpa åt sig den absoluta merparten av Sionistdemokraternas väljare - om korten spelas rätt. Det innebär konsekvenser för ens liv att öppet döma ut invandringen som sådan och även invandrarna som är här, men att se att det finns människor i Sverige som står för vad de tycker och som på ett bra och professionellt sätt kan reflektera en stor del av väljarnas personliga åsikter är värt sin vikt i guld.
Citera
2013-12-10, 13:29
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Skulle det bli lika mycket tjafs om det kom fram att MP-medlemmar sitter och spyr ur sig hat mot människor? Eller är det såhär bara för att det är SD vi pratar om?

Det skulle jag tro, båda delarna. Dels är ju den här typen av retorik inte gångbar (snarare straffbar), dels finns det ju en utbredd uppfattning att de här åsikterna finns framförallt inom SD. Tyvärr visar det sig ju alltsomoftast att de uppfattningarna stämmer, alltför väl.

Det enda bra i detta är att SD:s ledning agerar, men i längden kan man ju heller inte fortsätta så utan att bekräfta uppfattningen att SD fortfarande är rassar och främlingshatare.
Senast redigerad av Bergakungen 2013-12-10 kl. 13:32.
Citera
2013-12-10, 13:30
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
En? 6200 rasister är identifierade och kommer hängas ut så småningom, detta är bara början. Gossarna och tjejerna på Researchgruppen med lite samarbete från andra har varit aktiva och avpixlat folk över ett år nu...

Kommer bli mycket roligt att följa, flashback gick ju även ner några timmar för en stund sedan, undra varför...
Intressant indeed. Kommer sluta med att medlemsantalet för SD skjuter i höjden, sen när SD utesluter dessa politiker för "rasism" så ansluter sig ytterligare en skara som tycker det är bra att man utesluter rasister. En liten del förloras även till SvP som inte gillar att man utesluter folk. Alltid lika trevligt när researchgruppen värvar medlemmar till mer eller mindre nationella partier
Citera
2013-12-10, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av envackerblomma
påminner lite om hur nazisterna "avslöjade" judar som låtsats vara nått annat. Expo , AFA med flera våldsextremister går i samma hjulspår som nassarna i nazityskland på 30-talet - förfölj o hota - peka ut! där en jude! där en SDsympatisör!
fy fan

Blir ju lite ironiskt att ni börjar grina för att en bunt fascister som sitter på en sajt vars själva syfte och namn är "avpixlat" sedan blir avpixlade...
Citera
Medlem
Kabeldragares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Skulle det bli lika mycket tjafs om det kom fram att MP-medlemmar sitter och spyr ur sig hat mot människor? Eller är det såhär bara för att det är SD vi pratar om?

Det är bara för SD det händer... Fan jag fattar inte hur man kan veta hur jävla sjuka dem är och fortfarande sitta och försvara dem.
Citera
Medlem
Skönt att de kartlägger alla som är emot det nuvarande styrande skicket.
Det är ju inte alls ett hot mot demokratin att exponera hur folk egentligen tycker o tänker.

För övrigt så vill svenskarna inte ha mer invandrare. Man såg vad politikerna egentligen tycker när de blev utfrågade, med dold kamera, under ett valår.
Ingen vill ju ha hit skiten.
Citera
2013-12-10, 13:36
Medlem
Kabeldragares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NasiBooi
När det inte längre går att ignorera den växande massan av missnöje för en mångkultur man ersatt det svenska folkhemmet med går vi nu in i nästa fas: uthängning och hot till tystnad.
Om en politiker visade sig vara sjuk i huvudet, skulle inte du vilja veta detta innan du röstade in den?
Citera
2013-12-10, 13:38
Medlem
TopC4Ts avatar
Men oj vilken överraskning! Att det finns folk med extrema åsikter i ett parti som vuxit upp för att de tagit en obekväm ståndpunkt i en polariserad fråga.

Antingen är du på den goda sidan, eller så är du med dessa rasistiska SD:are! Men så är det naturligtvis inte alls.. Jag kan ha åsikter som stämmer mer överrens med SD i en given fråga än något annat parti. Detta innebär inte att partiets och/eller mina åsikter är samma som de mer extrema. Jag kan gärna ta en diskussion med någon som vill "döda blattar", för den diskussionen har jag inga problem att mästra. Jag önskar att "den goda sidan" ville "ta debatten" med.

Vilket jävla skitsamhälle alltså...
Citera
2013-12-10, 13:39
Medlem
Kabeldragares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Skönt att de kartlägger alla som är emot det nuvarande styrande skicket.
Tur att de kartlägger psykopater i riksdagen.
Citera
2013-12-10, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopC4T
Men oj vilken överraskning! Att det finns folk med extrema åsikter i ett parti som vuxit upp för att de tagit en obekväm ståndpunkt i en polariserad fråga.

Antingen är du på den goda sidan, eller så är du med dessa rasistiska SD:are! Men så är det naturligtvis inte alls.. Jag kan ha åsikter som stämmer mer överrens med SD i en given fråga än något annat parti. Detta innebär inte att partiets och/eller mina åsikter är samma som de mer extrema. Jag kan gärna ta en diskussion med någon som vill "döda blattar", för den diskussionen har jag inga problem att mästra. Jag önskar att "den goda sidan" ville "ta debatten" med.

Vilket jävla skitsamhälle alltså...

men du tycker inte det är fel att de visar på hycklieriet inom SD? De har valt att öppet stå för en åsikt och sedan torgför de en annan när de trodde de var anonyma.

Någon som tror de har släppt informationen om den högst uppsatta sd-personen de har info på? Det tror inte jag.
Citera
2013-12-10, 13:43
Medlem
Tycker Jonas Gardells kommentar var klockren:

Gång på gång visar det sig att SD:s nolltolerans hela tiden bara handlat om SD:s tolerans med sina egna nollor.
Citera
2013-12-10, 13:44
Medlem
Victarions avatar
Var väl ingen direkt nyhet, precis som folk här inne bedriver rasistiska åsikter eftersom de är anonyma.
Vågar gissa att fler politker har en hel del icke-okej-åsikter om invandringen som de bara yttrar när de är anonyma. Politiker främst från M, FP och S då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in