2013-12-09, 23:40
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Vore det min dotter skulle jag som fredlig inte avrätta honom. Gud skulle ta hand om det, cliff tänker nog i samma banor. Vet ni att jahannam är så djup att det tar 70 år att falla innan man når ner.
Vad är detta för rappakalja? De flesta föräldrar till mördade barn funderar nog på att vilja avrätta mördaren. Men det blir bara en tanke. Jag vet inte hur många av dessa som tror på gud, men jag tror de tänker så i all fall.
Citera
2013-12-09, 23:45
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
Det är den här delen som är så j-vla sjuk. Moroten kan i princip ljuga sig blå och komma med idiotiska historier om att han blivit kidnappad av kinesisk maffia om han vill eller så kan han bara säga att han inte minns någonting över huvudtaget.
Minnessvårigheter körde han bra med i förhören efter Polenvistelsen.
Citera
2013-12-09, 23:46
Medlem
Minimois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imonlysixteen
Någon som vet tiderna för rättegångens dagar?

9:30 - 16:00 alla dagar, enligt planeringen (som redan är inaktuell då ett vittne har bytts ut av åkl.)
Citera
2013-12-09, 23:48
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minimoi
9:30 - 16:00 alla dagar, enligt planeringen (som redan är inaktuell då ett vittne har bytts ut av åkl.)
Vilket vittne?
Citera
2013-12-10, 01:13
Medlem
Peaceans avatar
Nu har jag läst igenom hela FUPen. Utredningen verkar det inte vara något fel på, finns nog inte så mycket mer att gräva fram. Men jag undrar om det håller. RDYs fynd väger tungt

Funderade på en sak. I*a kanske hade en baktanke med att umgås med Morot? Ett sätt att få P*r att ta avstånd eller se till att Andreas försvarar I*a. Uppenbart så har inget annat hjälpt. Det kanske ligger sanning i det som Morot säger i förhör att han vill komma bort från bråk och nu har han blivit indragen i något som han inte ville. När Morot förstår vad I*a har dragit in honom i så blir han så förbannad att han tar livet av henne...??
Citera
2013-12-10, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peacean
Nu har jag läst igenom hela FUPen. Utredningen verkar det inte vara något fel på, finns nog inte så mycket mer att gräva fram. Men jag undrar om det håller. RDYs fynd väger tungt

Funderade på en sak. I*a kanske hade en baktanke med att umgås med Morot? Ett sätt att få P*r att ta avstånd eller se till att Andreas försvarar I*a. Uppenbart så har inget annat hjälpt. Det kanske ligger sanning i det som Morot säger i förhör att han vill komma bort från bråk och nu har han blivit indragen i något som han inte ville. När Morot förstår vad I*a har dragit in honom i så blir han så förbannad att han tar livet av henne...??

Ett jävla dåligt sätt att slippa bråk.
Citera
2013-12-10, 07:06
Medlem
Analstockens avatar
Citat:

Det vore tämligen ironiskt! Jag tycker att det låter som ett troligt scenario. Att han sedan hävdar att han lämnade lägenheten för att undvika bråk (slagsmål mot P*r) och hävdar att Id@ då var vid liv - det är bara något önsketänkande från hans sida. Något som han önskar att han hade haft kontroll över. Istället blir hans liv en ironisk jävla saga, för är det något han inte kommer att komma bort från nu så är det bråk, om man ska tro på de som, på ett eller annat vis, har lite mer kontakt med folket i deras närhet.
Citera
2013-12-10, 08:10
Medlem
Någon som vet exakta vilka dagar rättegången är och om dom gjort en sinnesundersökning på AJ
Citera
2013-12-10, 08:15
Medlem
ThordOlavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Vilket vittne?

Kan det rent av vara så att ett vittnesmål har tagits tillbaka?
Citera
2013-12-10, 08:28
Medlem
Citat:

säger man att man skall gå in och pussa nåns son gonatt. om man inte tänker provocera personen ifråga? i min värld säger man inte såna saker om man vill hålla sig borta från bråk.
alla med en sunt förnuft vet att de är den värsta provokation man kan göra.
så glöm han ville hålla sig undan bråk..
Citera
2013-12-10, 08:40
Medlem
Live text kommentering från Rättegågen
Citera
2013-12-10, 08:45
Medlem
Imonlysixteens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pottero
Live text kommentering från Rättegågen

Vart? Från vem?