2013-12-09, 01:36
Medlem
curvaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
För att i alla fall beröra ämnet något så kan någon från Gnaget få stilla en avdankad alternativscenares nyfikenhet? Killen som fick köra gatlopp i kurvan i första mot Skellefteå, var det en intern grej eller en Skellefteå kille som satt fel? Det var rätt rejäl uppslutning mot "offret"
Om du var där måste du väl sett ? Mycket att dra upp
Citera
2013-12-09, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Eftersom ni tjatar...
Vi ställde upp haningeligan (oavsett kvalitet) plus 5 grabbar från en annan fraktion.
Hade vi plockat 20 grabbar efter eget tycke och smak som ni hade det med största sannolikhet sett annorlunda ut.
Nu till huvudfrågan, tyckte du att vi gjorde dåligt ifrån oss?

NI???

Jag tillhör inte någon liga men känner grabbar i alla Stockholms ligorna.

Efter vad jag hört från grabbar som va med från båda sidor så gjorde dfg va dom kunde i boxet men hade inte en chans. Så dfg gjorde väl bra ifrån sig tycker jag.

Men som ni dfg skriver här och på ss så har Bajen ingen kvalité någonstans så ni borde ha sprungit över dom på halv fart.
Dessutom var 5 av 20 bhs som är skit enligt alla som tror dom vet allt.
Citera
2013-12-09, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haninge69
NI???

Jag tillhör inte någe on liga men känner grabbar i alla Stockholms ligorna.

Efter vad jag hört från grabbar som va med från båda sidor så gjorde dfg va dom kunde i boxet men hade inte en chans. Så dfg gjorde väl bra ifrån sig tycker jag.

Men som ni dfg skriver här och på ss så har Bajen ingen kvalité någonstans så ni borde ha sprungit över dom på halv fart.
Hade vi inte en chans säger du?
Det där boxet hade kunnat sluta hur som helst, blir fan inte mycket jämnare.
Bhs, är inte det typ 17 åringar? Några sådana var inte med kan jag garantera dig.
Citera
2013-12-09, 08:48
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Hade vi inte en chans säger du?
Det där boxet hade kunnat sluta hur som helst, blir fan inte mycket jämnare.
Bhs, är inte det typ 17 åringar? Några sådana var inte med kan jag garantera dig.
Minst 2 BHS vet jag var med.
Citera
2013-12-09, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theholyfather
2. Det första grusgropsboxet var WM vs KGB i Bålsta.

Kul att du tog dig tid att skriva!

Du ser ^^. Vad var de för nummer? 100..?

Citat:
Ursprungligen postat av sirhector
Minst 2 BHS vet jag var med.

Så uppstyrt med 20 man, och man behöver endå ta in 2st kids? Vart fanns alla 100+ som körde grusgrop mot WM i Bålsta?
Senast redigerad av Artilleri 2013-12-09 kl. 10:21.
Citera
2013-12-09, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haninge69
NI???

Jag tillhör inte någon liga men känner grabbar i alla Stockholms ligorna.

Du tillhör ingen liga men är dryg mot någon som faktiskt var med och vevade? Flashback i ett nötskal....
Citera
2013-12-09, 10:55
Bannlyst
Bajens liga i Haninge var jävligt blandad, inget snack om den saken. Samtidigt som Djurgårdens liga var en äldre och tyngre liga bestående av gamla Haninge-rävar och så vidare. Bra kört av båda parter dock.
Citera
2013-12-09, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mano08
Allmänt normalt att vara feg i brasilien, dom använder pistoler, järnror, knivar och stenar när dom ska göra upp, typisk scen --> http://www.youtube.com/watch?v=q8q-sCVq2ms
Sen får man ju tänka på att samhälls klimatet där borta är lite annorlunda än här...

Men fortf fegt och överdrivet
Citera
2013-12-09, 11:45
Medlem
varför är det något konstigt i att ha med några få yngre i ett "äldre" box? är väl precis det man vill ha så de får köra mot större/bättre och speciellt MED sina egna äldre???? bajen har väl iprincip aldrig en liga utan BO/BHS folk i leden
Citera
2013-12-09, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artilleri
Så uppstyrt med 20 man, och man behöver endå ta in 2st kids? Vart fanns alla 100+ som körde grusgrop mot WM i Bålsta?
Du ser det helt fel. Har man med 2 "kids" i en liga som ska köra mot "äldre" så är det fan en smärre bedrift att man klipper målgången.
Citera
2013-12-09, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
Du ser det helt fel. Har man med 2 "kids" i en liga som ska köra mot "äldre" så är det fan en smärre bedrift att man klipper målgången.
Om du resonerar så kan jag ju meddela att vi hade betydligt fler yngre än 2 st i våran liga. Inte för att det spelar någon som helst roll för mig, men för dig gör det uppenbarligen det.
Citera
2013-12-09, 12:23
Medlem
Citat:
Om du resonerar så kan jag ju meddela att vi hade betydligt fler yngre än 2 st i våran liga. Inte för att det spelar någon som helst roll för mig, men för dig gör det uppenbarligen det.
Tydligen spelar det roll för dig då du försöker övertala andra att inga BHS var med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in