Citat:
Ursprungligen postat av OdinWanderer
Det är möjligt att AL är både en fegis och en golare.
Men faktum är att det är jäkligt vanligt att kriminella golar på både konkurrenter och fiender. Knappast något de skulle erkänna öppet. Anonyma tips till Polisen är för många ett sätt att få bort en konkurrent eller hämnas på en fiende.
Tror knappast att AL skulle gola sina kompisar inom HA.
Men de absolut största o fegaste svinen i denna historia är de som tog livet av Håkan. Så fruktansvärt fegt och ryggradslöst gjort. Ytterligare ett bevis på vilka jävla slödder som tas in i BSK. Deras handlande är betydligt värre än Allan Lunds golande
Så rätt så rätt

Sanningen e ju den att d va ja som meddela han va polisen hade då dom va mycket pratasamma å där av gav ja en liten info stund med mannen så han visste vad som skulle komma så hans golning som ni kallar d e på grund av va dom redan hade å d va våran överenskommelse å min info från polis som redan gett fakta som ledde till hans ord, DÄR AV DEN RÖDA TRÅDEN, Pack som ej vet ska va tysta tycker jag. Har levt utan min bror i snart sex år å än idag jagas man av skit för detta så andas å sköt er själva ni som tycker annorlunda kan ju tycka men jag bär sanningen om mordet på Håkan å d bär jag med mig till jag återser min Bror !! Så har ni inget mer å leva för kan ja bara beklaga att era liv e så enormt tomma . Puss