Jag kanske är konspiratorisk men när Elin började sjunga vinnarlåten så är det som om volymen på min TV gick ner. Det är uppenbart att de gjorde nått med ljudmixen(för låg bakgrundsmusik, tidigare under kvällen har det nästan varit tvärtom), jag tror fan att TV4 fuskar och favoriserar Kevin. Det här är fan inte seriöst!
Tror nog Kevin vinner då han har så många oseriösa kvinnliga fans som röstar på honom.
Förövrigt måste jag säga att det är en riktig kass vinnarlåt, kanske den sämsta någonsin. De har ju hållit den så hemlig. Under tidigare säsonger har vi redan i kvartsfinalen fått se lite från när deltagarna skall spela in i studion, samt intervju med storproducenten. Kanske är de inte så stolta över den här låten. De brukar ju skryta med att nån stor producent fått äran att göra vinnarlåten men nu hörde jag inte att de sa någonting. Så vem fan har producerat den här skiten?
Rent allmänt så är det mesta den här säsongen så djävla B!
Dock så har jag kärat ner mig i Elin så alltid en tröst i sammanhanget! Enda behållningen för mig i år!
Vad gäller Robbie Williams han har jag inte följt på många år. Men jag tyckte han var en så starkt lysande arena artist på Entertain Me tiden. Vad har hänt med honom? Tycker inte han är en så lysande stjärna som han var då. Klart sämre artist i dag!..