Citat:
Ursprungligen postat av
ArturoBandini
Faktiskt inte. Ta på dig glasögonen och försök läsa mina inlägg igen så ser du att jag lägger rätt lite fokus på grannarnas bråk och mest stör mig på TS oförståelse över att en bebis "inte kan hålla tyst" (sic!). Att hon berättade att det minsann hade gått en månad (sjukt lång tid!!!) utan att barnet hade lärt sig vara tyst retade också upp mig något.
Jag kan väl också tycka att det är rätt upprörande att TS försöker maskera sin egoism med någon slags spelad omtanke om barnet (som hon dessutom påstår "förstör" för henne och hennes sambo. Vem säger ens så om ett barn?). Men medan du fortfarande har på dig glasögonen kan du ju läsa mitt inlägg där jag bad TS kontakta soc.
Det är sent, ser lite suddigt
Har inte koll på TS:s förra trådstart, den rörde sig tydligen om störiga grannar - men hey - det är tjusningen med att bo i lägenhet! Har man riktig jävla tur hör man grannens apné dessutom...
Tyckte bara det lät lite tråkigt som antyddes att barnet skrek värre pga föräldrarna. TS kanske skulle erbjuda sig vara barnvakt i stället? (nu blir jag lynchad snart)