2013-12-03, 22:49
Medlem
whipped-creams avatar
Jag ääälskar skägg i alla former! Föredrar det så pass starkt att jag börjar undra om det är börjar likna en fetisch! Så om jag får välja så går ett lent nyrakat ansikte bort!
Det får gärna vara lite rufft men man vill ändå få känslan av att det är fräscht!

Exempel på riktigt bra skägg (enligt mig själv):

https://www.google.se/search?q=ragnar+lodbrok&client=safari&hl=sv&source =lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Y1GeUpWeEKvNygPFqoGIDg&ved= 0CAgQ_AUoAA&biw=320&bih=504#biv=i%7C17%3Bd%7CI0Ih2 WwCBQ5qlM%3A
Citera
2013-12-05, 17:31
Medlem
Jag tycker skägg är najst, det är manligt och hett. Men då ska de vara välvårdat och inte för långt och passa ansiktet och stilen. Stubb är också najst
Hatar killar som bara låter det växa, som många hårdrocksnubbar har eller helskägg:P
Citera
2013-12-06, 00:24
Medlem
tuutas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skullknight
Undrar om ni tjejer tycker att skägg är snyggt/sexigt på killar, rent generellt? Föredrar ni skägg, stubb eller rakat?

Ge gärna bildexempel.

Beror ju helt på killen är ju inte så att jag skulle nobba en kille som är rakad om jag tycker om honom men skägg och stubb är enligt mig extremt sexigt,manligt mmm!
Citera
2013-12-06, 10:10
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skullknight
Undrar om ni tjejer tycker att skägg är snyggt/sexigt på killar, rent generellt? Föredrar ni skägg, stubb eller rakat?

Ge gärna bildexempel.

Skall man göra en så grov generalisering som det går så, ja. Tjejer attraheras av maskulina egenskaper och skägg hamnar på listan, precis som så mycket annat.

Men det finns mycket viktigare faktorer när det kommer till attraktion, därav finns det "framgångsrika killar" med och utan skägg.

Utseendet som sådant är inte ens så viktigt som merparten av killar tror att det är, och då är skägg i sin tur bara en del av utseendet.
Citera
2013-12-07, 21:07
Medlem
Ja! Manligt
Citera
2013-12-08, 06:22
Medlem
Zeithris avatar
Hår oavsett vart på kroppen är inte sexigt... För det mesta.
Och dom flesta killar med skägg ser... Löjliga ut.

Antingen så har det med "Fan vad tuff jag är" att göra eller "AAHH I'M INSANE! LOOOK AT MAAH BEARD!". Nej, det ser inte bra ut om du frågar mig. Vissa passar i det, många.. gör det inte.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in