2013-11-30, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neppons
http://www.mediamarkt.se/mcs/product/APPLE-Macbook-Pro-13%22-MD212,90952,389027,508679.html?langId=-16 givetvis var det den här jag försökte länka : D

räknade mot orginalpriset på apple å då "spar" man 3765kr. Jag slog till!

13" Retina, 8gb ram. Intel® Core™ i5-3210M Processor (2,50 GHz with Intel® Turbo-Boost-Technology 2.0 up to 3,10 GHz, 3 MB Intel® Smart-Cache)

De är inte änns samma som den "nya" macbooken på apple...
Citera
2013-12-01, 00:00
Medlem
vafan är det här för något. Igår sänkte elgiganten priset på nokia lumia 920 till 1500kr men då fans den inte på lager. Men nu helt plötsligt finns den att köpa. Jävla bluff.

http://www.elgiganten.se/product/mobil-tele-gps/mobiltelefoner/NOK920RED/nokia-lumia-920-smartphone-rod

kolla igår kostade den 1500kr men då var det helt plötsligt slut. jävla idioter
Citera
2013-12-01, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaRune
Letar efter en läsplatta/ebokläsare men har inte sett några black friday deals på det någonstans.
Något tips?

De med röda priser är nedsatta: http://www.webhallen.com/se-sv/hemelektronik/surf_lasplattor/lasplattor/
Citera
2013-12-01, 11:42
Medlem
TaQuitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netflash
vafan är det här för något. Igår sänkte elgiganten priset på nokia lumia 920 till 1500kr men då fans den inte på lager. Men nu helt plötsligt finns den att köpa. Jävla bluff.

http://www.elgiganten.se/product/mobil-tele-gps/mobiltelefoner/NOK920RED/nokia-lumia-920-smartphone-rod

kolla igår kostade den 1500kr men då var det helt plötsligt slut. jävla idioter

Märkte också detta då jag tänkte köpa denna telefon som en julklapp. Ett riktigt fult trick av Elgiganten som vanligt.
Citera
2013-12-01, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaQuito
Märkte också detta då jag tänkte köpa denna telefon som en julklapp. Ett riktigt fult trick av Elgiganten som vanligt.

Kanske en begränsad upplaga? Jag köpte iaf en två
Citera
2013-12-01, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crocat
Kanske en begränsad upplaga? Jag köpte iaf en två

Du hann lägga en order alltså?
Citera
2013-12-01, 14:35
Moderator
v50s avatar
När det gäller elgiganten så kan det vara värt att höra med de fysiska butikerna om man kan få köpa varan till samma pris som de har på hemsidan även om erbjudandet / priset egentligen bara gäller i webbutiken. Jag lyckades med det i fredags när de hade black friday på hemsidan, den varan jag skulle köpa var slut i webbutiken men jag chansade och gick förbi en fysisk butik och kunde köpa den där till samma pris ändå.
Senast redigerad av v50 2013-12-01 kl. 14:43.
Citera
2013-12-01, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laxirius
De med röda priser är nedsatta: http://www.webhallen.com/se-sv/hemelektronik/surf_lasplattor/lasplattor/

Det är ju samma priser som innan, bara att de har försett en del med rött.
Ren bluff med andra ord!
Citera
2013-12-01, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaRune
Det är ju samma priser som innan, bara att de har försett en del med rött.
Ren bluff med andra ord!

Måste också poängtera att fitt-webhallen har ALDRIG någonsin bättre rabatter än sina konkurrenter. Dessa jävla snåla idioter förtjänar konkurs. Blir så jävla förbannad på dom, vad är det för fel på denna butik? Är det bara webbbutiken deras som är så usel eller är det samma priser i deras fysiska butiker? Hur som helst, glöm bort webhallen. Det har aldrig erbjudit någonting värt att investera i.

Efter 00:00, alltså inatt kommer ett företag som är överlägsna när det handlar om att nedsätta en ordinarie pris, enligt min åsikt. De har alltid de billigaste inom elektronik, främst mobiltelefoner. Och jag återkommer hehe.
Citera
2013-12-01, 17:16
Medlem
babakuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underklassen
Måste också poängtera att fitt-webhallen har ALDRIG någonsin bättre rabatter än sina konkurrenter. Dessa jävla snåla idioter förtjänar konkurs. Blir så jävla förbannad på dom, vad är det för fel på denna butik? Är det bara webbbutiken deras som är så usel eller är det samma priser i deras fysiska butiker? Hur som helst, glöm bort webhallen. Det har aldrig erbjudit någonting värt att investera i.

Efter 00:00, alltså inatt kommer ett företag som är överlägsna när det handlar om att nedsätta en ordinarie pris, enligt min åsikt. De har alltid de billigaste inom elektronik, främst mobiltelefoner. Och jag återkommer hehe.
Inatt kommer ett företag vaddå? Kommer uppstå? Kommer köra en brutal rea?
Citera
2013-12-01, 17:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av babakus
Inatt kommer ett företag vaddå? Kommer uppstå? Kommer köra en brutal rea?

det är cyberphoto, fick mail från de
Citera
2013-12-01, 17:26
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giorgione
det är cyberphoto, fick mail från de

Om du har lust kan du kopiera in delar av mejlet här eller referera till vad som står där för oss som ej har tillgång till deras nyhetsbrev. Finns det utskrivet konkreta exempel på vad som ska reas ut eller liknande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in