Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Varför påstår du att Fnurra-pa-linjen var med mig?
Hur vet du det? Har någon frågat någon?
Jag har frågat detta två gånger utan att få svar.
Eftersom jag inte får svar konstaterar jag att du sprider desinformation i tråden.
Det var blahablaha som skrev detta.
Jag har inga skäl att misstro flip-flop då det inte finns någonting som talar emot honom, utöver fantasier från vissa skribenter. Samtidigt så bör all information man får anonymt tas med en nypa salt tills informationen bekräftas, men så länge inget motsäger informationen så bör man heller inte bortse från den helt.- Jag*vet*att Q varit på platsen, tillsammans med fnurra dessutom, så får du svar på båda dessa frågor.- FS är fortfarande en av de som vi vet haft möjlighet att utföra gärningen och därför så kan det finnas skäl för honom att inte tala sanning. Visst låter det otroligt att han skulle ha varit där, samtidigt så har han givit information som tyder på att han varit där i närtid, med tanke på arbetet på parkeringen. Men det är samma med FS som med alla andra, det finns inget som talar emot att han var där, möjligtvis osannolikheten, men det är inget bevis för att han talar osanning.- Jag har ingen aning om var bilderna kommer ifrån och att spekulera känns ju tämligen meningslöst då dessa spekulationer inte kommer att bekräftas. Bilden fyller dock en*