2013-11-26, 06:23
Moderator
T-80Us avatar
Jag tog mig en titt på skiten ikväll, i fåfäng förhoppning om att det kanske skulle finnas någon intelligent eller annorlunda person med, som en joker för att förnya det vanliga menageriet av totala jubelidioter och lätt efterblivna killar och tjejer som beter sig som svin som ätit jästa bär. Men icke.

Jag fick en gång för några år sedan ta tillbaka uttalandet "alla som kollar på Paradise Hotel är dumma i huvudet", men jag tror fan att jag hade rätt i alla fall. Antingen är man dum i huvudet, eller så är det något annat allvarligt fel på en om man seriöst följer denna kloak av mindervärdiga och sundercurlade stackare som paradishotellet de facto består av.

Jag tycker synd om er. På riktigt.
Citera
2013-11-26, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ymir1
om man kollar på jesper o ainas dejt online, är säker på att jesper skulle fått doppa den natten om han int följt med paow ist, han verkar verkligen ha charmat aina. förövrigt tycker jag jesper verkar vara en riktigt oskön person, riktig dubbelspelare o en orm

hihi rolig dejt mellan anja o björn
Han sa ju att aina inte var hans typ och att han skulle byta tjwj. Dessutom har han redan knullat Aina
Citera
2013-11-26, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Jag tog mig en titt på skiten ikväll, i fåfäng förhoppning om att det kanske skulle finnas någon intelligent eller annorlunda person med, som en joker för att förnya det vanliga menageriet av totala jubelidioter och lätt efterblivna killar och tjejer som beter sig som svin som ätit jästa bär. Men icke.

Jag fick en gång för några år sedan ta tillbaka uttalandet "alla som kollar på Paradise Hotel är dumma i huvudet", men jag tror fan att jag hade rätt i alla fall. Antingen är man dum i huvudet, eller så är det något annat allvarligt fel på en om man seriöst följer denna kloak av mindervärdiga och sundercurlade stackare som paradishotellet de facto består av.

Du måste se från början för att förstå dynamiken. Kanske bland det bästa som visats i svensk Tv.

Liksom, att se Aina bli penetrerad i riks tv av en kille som på intervjuerna säger att hon knappt skulle vara värd hans sperma i irl. Sedan sitter aina på instagram.com o nekar det hela Sverige sett.

Fantastiskt
Citera
2013-11-26, 11:04
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av thejam
Tori hahahaha! fan sant

hade jag vart jeppe hade jag tryckt aina stenhårt i daimkrysset

Det stämmer. Tyckte att jag hade sett hon förr. https://twitter.com/misstoriblack http://www.tv3.se/paradise-hotel-sverige/deltagare/aina-21 .

Förresten, nån deltagare (har glömt vem) hade ju sagt vilka som vinner. Och nu säger hon att hon bara skojade. Så nu vet man ju vilka som INTE vinner... Dumme idiot.
Senast redigerad av ett23fyra 2013-11-26 kl. 11:26.
Citera
2013-11-26, 11:15
Medlem
Righteds avatar
Citat:

Nu tycker jag att du är lite väl hård. Precis som alla program är detta riktat till en specifik målgrupp, förmodligen inte din. Personligen tycker jag att det är mycket underhållande. Vad som är väldigt intressant är att nästan alla har en åsikt om programet. Och dom som ogillar programet är väldigt snabba med att påtala detta, gärna genom kommentarer där man idiotförklarar andra. Hur kommer det sig?
Citera
2013-11-26, 11:28
Medlem
Björn ser riktigt efterbliven ut i introt inför varje program
Citera
2013-11-26, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av derauto
Du måste se från början för att förstå dynamiken. Kanske bland det bästa som visats i svensk Tv.

Liksom, att se Aina bli penetrerad i riks tv av en kille som på intervjuerna säger att hon knappt skulle vara värd hans sperma i irl. Sedan sitter aina på instagram.com o nekar det hela Sverige sett.

Fantastiskt

Du tror inte att TV3 hade brett på det mer och större om de hade knullat? Och att Jeppe och Aina hade pratat om det.. Skitsnack de knulla aldrig.
Citera
2013-11-26, 11:54
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derauto

Fantastiskt

Det bästa i Svensk tv? srs?
Om ett halvår har svenska folket glömt bort vilka som ens va med i Paradise Hotel 2013.
Citera
2013-11-26, 12:14
Medlem
Vindens avatar
Citat:

Jag vet inte. Jag trodde nog en moderator skulle ha förmåga att vara lite mer nyanserad i sitt tanke- och uttryckssätt. Visst är programmet till viss del som "I en annan del av Köping" men det som stör mig är din kritik av oss som ser det. Du känner inte till våra skäl så din slutsats är, faktiskt, exakt det som du beskyller oss för att vara: dum.

Finns det öht något skäl att skriva sitt förakt på detta sätt här inne? Letar du upp alla ämnen du inte gillar i övriga fora också och sprider ditt hat? Går du in i bilforumet och hatar bilmärken, sportforumet och hatar olika sporter, kulturforumet och hatar, jag vet inte, du verkar obildad så t.ex. teater?

Bidrar du öht med något konstruktivt någonstans?
Citera
2013-11-26, 12:42
Medlem
Tercios avatar
synd att det är så mycket samir. Halva avsnittet fokuserar på honom. Tycker inte han är intressant alls. Har ett väldigt jobbigt sätt att prata på också. Väldigt svagt språk. Bara en massa "asså, fucking, osv."

Annars är det ju kul att de ligger redan. Kollade för några år sedan och då var det ingen som knullade nånsin. Sjukt trist och ointressant.
Citera
2013-11-26, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Righted
Sjukt att hennes mamma uppmuntrar henne till nya saker. White-trash familj som skriker efter uppmärksamhet.

Citat:
Ursprungligen postat av ett23fyra
Det stämmer. Tyckte att jag hade sett hon förr. https://twitter.com/misstoriblack http://www.tv3.se/paradise-hotel-sverige/deltagare/aina-21 .

Förresten, nån deltagare (har glömt vem) hade ju sagt vilka som vinner. Och nu säger hon att hon bara skojade. Så nu vet man ju vilka som INTE vinner... Dumme idiot.

Har genom gemensamma kompisar sett inlägget angående detta på Facebook. Det är inte white trash och inte en deltagare som släppt det, utan en viss *ayo*i. Men men, skönt att det vara var ett rykte hur som helst.

Citat:
Här har ni min sanning om mitt PH-spoil. Jag hittade på Samantha hon finns inte, jag vet minst lika som alla andra så jag har ingen aning om vem som vinner. Det var ett skämt på Twitter som spårade. Skit i alla andra rykten som talar för detta. Jag hittade på Samantha så det stämmer absolut inte

Måste föresten hålla med några föregående postare om att det känns idiotiskt att hata på oss som uppskattar att titta på programmet. Jag är ganska säker på att ingen här inne skulle vilja vara med i programmet och håller med om att de flesta deltagare är idioter som skämmer ut sig på TV, men det är underhållande att se på, och det gör inte oss mindre intelligenta än dig.
Citera
2013-11-26, 13:40
Medlem
Herems avatar
Om det inte stod klart av att se programmet (vilket det gör) att Jeppe är husets största hora så rekommenderar jag att se på hans personbeskrivning. Herre jävla gud säger jag bara.

Citat:
Ursprungligen postat av GoldenBlitz.
Lång och har muskler (iallafall på överkroppen). Att han är ett miffo är väl dock lite av grejen med PH

Är det Björn som är speciellt lång eller de andra killarna som är korta? Ser ju komiskt ut när de står allesamans.
Senast redigerad av Herem 2013-11-26 kl. 14:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in