Citat:
Ursprungligen postat av
T-80U
Jag tog mig en titt på skiten ikväll, i fåfäng förhoppning om att det kanske skulle finnas någon intelligent eller annorlunda person med, som en joker för att förnya det vanliga menageriet av totala jubelidioter och lätt efterblivna killar och tjejer som beter sig som svin som ätit jästa bär. Men icke.
Jag fick en gång för några år sedan ta tillbaka uttalandet "alla som kollar på Paradise Hotel är dumma i huvudet", men jag tror fan att jag hade rätt i alla fall. Antingen är man dum i huvudet, eller så är det något annat allvarligt fel på en om man seriöst följer denna kloak av mindervärdiga och sundercurlade stackare som paradishotellet de facto består av.
Jag tycker synd om er. På riktigt.
Jag vet inte. Jag trodde nog en moderator skulle ha förmåga att vara lite mer nyanserad i sitt tanke- och uttryckssätt. Visst är programmet till viss del som "I en annan del av Köping" men det som stör mig är din kritik av oss som ser det. Du känner inte till våra skäl så din slutsats är, faktiskt, exakt det som du beskyller oss för att vara: dum.
Finns det öht något skäl att skriva sitt förakt på detta sätt här inne? Letar du upp alla ämnen du inte gillar i övriga fora också och sprider ditt hat? Går du in i bilforumet och hatar bilmärken, sportforumet och hatar olika sporter, kulturforumet och hatar, jag vet inte, du verkar obildad så t.ex. teater?
Bidrar du öht med något konstruktivt någonstans?