2013-11-20, 21:06
Medlem
lol, ea länkade en text på deras twitter ang legenderna nyss. i sista paragrafen står det "Release 22nd november", nu är texten redigerad och ingen info om release står där

EA har nått en ny botten asså...
Citera
2013-11-20, 21:09
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
lol, ea länkade en text på deras twitter ang legenderna nyss. i sista paragrafen står det "Release 22nd november", nu är texten redigerad och ingen info om release står där

EA har nått en ny botten asså...

Finns kvar för mig? Inte en legend på marknaden än en deras tweets finns kvar.
Citera
2013-11-20, 21:11
Medlem
haammpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate

Dom som får legenderna lär ju testa dom innan de slänger ut dom på marknaden.

Weeps fick pele och gurvHD gullit
Citera
2013-11-20, 21:11
Medlem
Citat:
men texten när de släpps är borta. det är obv att de inte släppts än. det finns 42 legender och snart har det gått mer än en timme utan att någon ligger på marknaden..
Citat:
Ursprungligen postat av Piggelin-Jonas
Vilken tycker ni är bästa formationen i år? Kört 3-5-2 fram till nu som förra året då det var snuskigt OP, men nu så känns det som man lämnar så mycket utrymme på kanterna att göra inlägg med sin 3 backslinje. Så vilken formation är bäst?
4-1-2-1-2 är årets 3-5-2, båda sett till användning och effektivitet
Citera
2013-11-20, 21:15
Medlem
Piggelin-Jonass avatar
Citat:
men texten när de släpps är borta. det är obv att de inte släppts än. det finns 42 legender och snart har det gått mer än en timme utan att någon ligger på marknaden..

4-1-2-1-2 är årets 3-5-2, båda sett till användning och effektivitet
Okaj, då ändrar jag direkt mitt lag till det! Tack!
Citera
2013-11-20, 21:17
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haammpe
Dom som får legenderna lär ju testa dom innan de slänger ut dom på marknaden.

Weeps fick pele och gurvHD gullit

Men vissa legender är ju ren hästskit och har bara ett värde för de som har känslomässiga anknytningar till klubben de spelade i. Tror t.ex. inte att alla brinner för att spela med Fowler eller de Boer. Själv skulle jag slängt ut båda direkt på marknaden för öppet bud och många andra skulle också göra så. Hur kommer det sig annars att det redan finns SIF Ronaldos på marknaden när det är det bästa kortet på spelet, med Pelés kort inräknat.
Citera
2013-11-20, 21:18
Medlem
Citat:
Men vissa legender är ju ren hästskit och har bara ett värde för de som har känslomässiga anknytningar till klubben de spelade i. Tror t.ex. inte att alla brinner för att spela med Fowler eller de Boer. Själv skulle jag slängt ut båda direkt på marknaden för öppet bud och många andra skulle också göra så. Hur kommer det sig annars att det redan finns SIF Ronaldos på marknaden när det är det bästa kortet på spelet, med Pelés kort inräknat.
detta. man är en ren idiot om man inte säljer kortet direkt, korten kommer gå får sjuka överpriser första timmarna. det borde alla förstå
Citera
2013-11-20, 21:19
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
För att Ronaldos kort har funnits i pack i över 2 timmar.
Citera
2013-11-20, 21:27
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
För att Ronaldos kort har funnits i pack i över 2 timmar.
Vilket EA annonserat på sin twitter att legendkorten också ska göra, min vän. Vi resonerar kring vilka faktorer som tydliggör att EA inte släppt korten än.

Citat:
detta. man är en ren idiot om man inte säljer kortet direkt, korten kommer gå får sjuka överpriser första timmarna. det borde alla förstå

Absolut. Tror vissa av de sämre legenderna tom. kan sjunka ner till discardpris om det blir samma card weight som TOTS.
Citera
2013-11-20, 21:28
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Vilket EA annonserat på sin twitter att legendkorten också ska göra, min vän. Vi resonerar kring vilka faktorer som tydliggör att EA inte släppt korten än.
aha, trodde dom nyss släpptes.
Citera
2013-11-20, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Piggelin-Jonas
Vilken tycker ni är bästa formationen i år? Kört 3-5-2 fram till nu som förra året då det var snuskigt OP, men nu så känns det som man lämnar så mycket utrymme på kanterna att göra inlägg med sin 3 backslinje. Så vilken formation är bäst?

3-5-2 är fortfarande riktigt bra enligt mig, men 4-3-3 (4) med en CAM är ruggigt bra för mig. En stark jävel som forward, snabba yttrar och en skön, smidig offensiv mittfältare.
Citera
2013-11-20, 21:35
Medlem
Ahlfaa19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haammpe
Tänkte köpa messi och prova honom ännu en gång ikväll om priserna fortsätter sjunka lite till.
Är ni intresserad utav att jag ska streama så skicka mig ett pm.

Annars önskar jag lite roliga lag med honom budget utöver honom 1 miljon.

Streama !

Alt.1 http://www.futhead.com/14/squads/2719437/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in