vilken chemistry style ska man ha på Elm som CDM i 4-1-2-1-2? de jag tänker på är:
Powerhouse (+DEF +PAS)
Sentinel (+DEF +HEA)
Backbone (+DEF +HEA +PAS)
Architect (+HEA +PAS)
Varför i helvete lirar du med Elm? Mår ju illa bara av att tänka på honom
Varför i helvete lirar du med Elm? Mår ju illa bara av att tänka på honom
E: Men för att besvara din fråga, Powerhouse!
fina frisparkar, giant throw in och sveriges mest kompletta CDM imo. wernbloom brister i passningar, källström i defensiven. powerhouse får det nästan bli, fantastisk chemistry style på de rossi som spelar samma position
fina frisparkar, giant throw in och sveriges mest kompletta CDM imo. wernbloom brister i passningar, källström i defensiven. powerhouse får det nästan bli, fantastisk chemistry style på de rossi som spelar samma position
edit: http://www.futhead.com/14/squads/2716717/
ingen billig lösning direkt, lol. den enda spelaren som får full kemi på RB är neville sorgligt nog och han ser så sjukt omodern ut, haha. värdelös dribbling, hög defending och M/H workrates. + att han kommer bli svindyr då han är den enda ytterbacks-legenden
Senast redigerad av Guap 2013-11-20 kl. 17:42.
Tänkte köpa messi och prova honom ännu en gång ikväll om priserna fortsätter sjunka lite till.
Är ni intresserad utav att jag ska streama så skicka mig ett pm.
Annars önskar jag lite roliga lag med honom budget utöver honom 1 miljon.
Folk här som köper coins. Någon som blivit avstängd? Och hur mycket coins har ni köpt? Snackas en hel del att EA börjat banna folk som köper/säljer coins.