2013-11-18, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duramater
Bra gjort. Rasister har ingen plats i nobelfesten eftersom nobelpriset står för progression medan rasism leder mänskligheten i regress. Raka motsatsen till vad nobelpriset står för.

De har bjudit in dussintals rasister och ultra-nationalister från hela Världen. Fast du tror att väl att det endast är människor tillhörande den "vita rasen" som kan vara rasister/nationalister. Ditt lilla rasse-miffo.
Citera
2013-11-18, 15:53
Medlem
Righteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feru
Om Åkesson hade varit en sann oppositionsledare skulle han aldrig vilja gå på den där äckliga festen som kryllar av äckliga kryp som vill oss ont. Men så är han ju ingen riktig oppositionsledare utan SD är en kontrollerad opposition som aldrig kommer på allvar hota makten. Att ni vill se honom där och på sikt bilda en åttaklöver tillsammans med de andra partierna i en pervers harmoni av fega, onaturliga och dumma äckel får mig att må illa.

Nä, för du hade väl velat se en återuppstånden Hitler med SS-officersfölje inmarscherande på nobelfesten

OnT: Oavsett politiska åsikter tycker jag att dom folkvalda partiledarna som sitter i riksdagen skall vara bjudna. Tycker det är lite sandlådenivå på det här.
Citera
2013-11-18, 15:55
Bannlyst
skit ska ha skit. det är logiskt.

att han blir portad är bara en rimlig lösning på hela rasistproblemet i Sverige. social utfrysning är det enda som hjälper mot kalla vindar i Sverige.

men det förstår väl inte ni
Citera
Medlem
xaks avatar
Att bjuda in Nordkoreanska ambassadörer är inga problem,
fredspriset? - Det ger vi till Obama, han har ju stått för mycket fred här i världen.

Men vill lille Jimmie komma? Nej det går inte, herr Nobel skrev det i sitt testamente

Citat:
Ursprungligen postat av Fjordstryparen
skit ska ha skit. det är logiskt.

att han blir portad är bara en rimlig lösning på hela rasistproblemet i Sverige. social utfrysning är det enda som hjälper mot kalla vindar i Sverige.

men det förstår väl inte ni

Men det är ju hur mycket politiker som helst där som sitter i partier som för restriktivare invandringspolitik eller har "värre" åsikter om invandringspolitiken än SD i sina länder och dom får ju komma dit? ska inte dom "rasisterna" också få stanna hemma?

Citat:
Ursprungligen postat av Raizen
Och 90% tycker tvärtom Som vanligt så får ni för er att ni helt plötsligt får mer väljare vilket går emot all statistik. Ni har ju sjunkit och sjunkit den senaste tiden men detta väljer ni att ignorera men när det sker en höjning så kan ni inte låta bli att berätta det.

Nja riktigt så är det ju inte, en majoritet av folket tycker att Sverige har för hög invandring men en stor del prioriterar andra frågor eller röstar inte på SD av andra anledningar, så att 90% skulle tycka tvärtom är bullshit.

Och vart fan får du att SD skulle sjunka i mätningar ifrån? att dom sjönk 0.1%(!!!) i EN mätning? kolla www.status.st så får du se hur det verkligen ligger till.
Senast redigerad av xak 2013-11-18 kl. 16:03.
Citera
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raizen
Ni har ju sjunkit och sjunkit den senaste tiden men detta väljer ni att ignorera men när det sker en höjning så kan ni inte låta bli att berätta det.

Nej. SD har inte sjunkit. De ligger just nu på samma nivå som förra månaden:

http://www.status.st/

som i sin tur var deras näst högsta nivå någonsin. Endast en månad under hela deras existens har de haft en högre siffra. Så man kan inte säga att SD har sjunkit.
Citera
2013-11-18, 15:58
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Portad är väl inte riktigt samma sak som inte inbjuden.

Jag har aldrig fått en inbjudan till den festen.. men inte anser jag mig vara portad därifrån.
Citera
2013-11-18, 16:00
Medlem
videosvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duramater
Bra gjort. Rasister har ingen plats i nobelfesten eftersom nobelpriset står för progression medan rasism leder mänskligheten i regress. Raka motsatsen till vad nobelpriset står för.

Vet du vem Nelson Mandela är?
Citera
2013-11-18, 16:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xak
Att bjuda in Nordkoreanska ambassadörer är inga problem,
fredspriset? - Det ger vi till Obama, han har ju stått för mycket fred här i världen.

Men vill lille Jimmie komma? Nej det går inte, herr Nobel skrev det i sitt testamente

Men det är ju hur mycket politiker som helst där som sitter i partier som för restriktivare invandringspolitik eller har "värre" åsikter om invandringspolitiken än SD i sina länder och dom får ju komma dit? ska inte dom "rasisterna" också få stanna hemma?

problemet är inte "rasisterna" utan problemet är Jimmy åkesson. han är en sån fjant och är så jävla fjollig att ingen vill ha honom där? förstår att han ligger och gråter i sin vrå och tänker på midsommarafton och folkdräkt och tar på sig själv. ingen vill ha en folkdräkts åsna på en fin middag som nobelmiddagen.
Citera
2013-11-18, 16:03
Medlem
TorkelSnorkels avatar
Alldeles oavsett var man står politiskt så kan man bara konstatera att Nobelstiftelsens agerande ger SD och Åkesson precis vad de vill ha: Ytterligare en händelse som visar att de är outsiders och som stärker deras martyrskap.

Och mycket pekar på att det är precis sådana händelser som drar väljare till SD och som späder på motsättningar mellan höger och vänster.

Undrar om det är det som Nobelstiftelsen vill uppnå?
Citera
2013-11-18, 16:05
Medlem
xaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjordstryparen
problemet är inte "rasisterna" utan problemet är Jimmy åkesson. han är en sån fjant och är så jävla fjollig att ingen vill ha honom där? förstår att han ligger och gråter i sin vrå och tänker på midsommarafton och folkdräkt och tar på sig själv. ingen vill ha en folkdräkts åsna på en fin middag som nobelmiddagen.

Har Jimmie Åkesson retat dig för din fruktansvärt dåliga svenska eller varför hyser du såna personliga agg mot honom?

Citat:
Ursprungligen postat av runesune
Du sitter också på en sådan position att alla dina kollegor blir inbjudna men inte du? Annars förstår jag inte varför du jämför med dig själv.

Han förklarar ju bara sin poäng, vad fan är det med dig eller?
Citera
2013-11-18, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Portad är väl inte riktigt samma sak som inte inbjuden.

Jag har aldrig fått en inbjudan till den festen.. men inte anser jag mig vara portad därifrån.

Du sitter också på en sådan position att alla dina kollegor blir inbjudna men inte du? Annars förstår jag inte varför du jämför med dig själv.
Citera
2013-11-18, 16:16
Medlem
Var där inte en svensk socialdemokrat som vill ge Hitler fredspriset?

http://bengt_nilsson.tripod.com/Historia/brandt.htm
Senast redigerad av 30cmfbslane 2013-11-18 kl. 16:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in