2013-11-15, 17:05
Medlem
känslan när man får en svettig jävel att ragequitta vid ställningen 3-1 i 50e minuten. det är tack vare sånna som man spelar notera att han stolt hyssjade mig vid sin 1-1 kvittering
Citera
2013-11-15, 17:07
Medlem
AnonymLFCAREs avatar
fattar inte hur ni orkar spela detta fitt spelet, ea lottar ju fan ut vem som ska vinna matchen innan den ens börjar! mina spelare spelar helt fantastiskt en match, och sen nästa match så fallerar hela jävla laget! inte en enda löpning inte en passning sitter...
Citera
2013-11-15, 17:13
Medlem
pzyducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikki1102
hur ser resten av laget ut?

http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=gxGI8ASDnKtFPs3

Så ser det ut atm
Citera
2013-11-15, 17:30
Medlem
Piggelin-Jonass avatar
Hur ser man att ratingboosten från chemistry stylen verkar? Typ min Benzema IF, kör hawk på honom. När jag kollar hans IG stats har han ändå t.ex. 91 i shotpower som det står att han har utan allt på futhead. Förstår ni va jag menar och var ser man det?
Citera
2013-11-15, 17:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Piggelin-Jonas
Hur ser man att ratingboosten från chemistry stylen verkar? Typ min Benzema IF, kör hawk på honom. När jag kollar hans IG stats har han ändå t.ex. 91 i shotpower som det står att han har utan allt på futhead. Förstår ni va jag menar och var ser man det?

Den ser man inte i statsen i spelet...
Citera
2013-11-15, 17:39
Medlem
fifa borde fixa mycket mer statistik, till exempel hur mycket bollen är på vardera sida planen, om ni förstår vad jag menar. känns som att det kan vara ganska relevant för att se vem som dominerar en match
Citera
2013-11-15, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
fifa borde fixa mycket mer statistik, till exempel hur mycket bollen är på vardera sida planen, om ni förstår vad jag menar. känns som att det kan vara ganska relevant för att se vem som dominerar en match

Det kan man väl se i statsen direkt efter matchen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte
Det kan man väl se i statsen direkt efter matchen?
kan man det? :O jag menar procentuellt?
Citera
Medlem
Chrillies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piggelin-Jonas

Du tror väl inte på att chemistry styles har någon effekt? Ärligt talat har inte har jag inte märkt något speciellt och jag tvivlar på att det fungerar.

Det är inte så att man applicerar ett hunter kort på någon och att spelaren helt plötsligt skjuter som Ronaldo och springer som Aubameyang, ännu ett sätt för EA att tjäna pengar.
Citera
2013-11-15, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillie
Du tror väl inte på att chemistry styles har någon effekt? Ärligt talat har inte har jag inte märkt något speciellt och jag tvivlar på att det fungerar.

Det är inte så att man applicerar ett hunter kort på någon och att spelaren helt plötsligt skjuter som Ronaldo och springer som Aubameyang, ännu ett sätt för EA att tjäna pengar.

Aa jo man har ju slutat spendera coins på dessa grejer. Ett plus bara om det sitter ett kort på en spelare som man köper, till ett bra pris!
Citera
2013-11-15, 17:49
Medlem
Kul att KSI släppte en video för ett tag sen om buggen där man tjongar över hela plan och kan göra mål på avsparkar. Gjorde den på 13 och 12 men är inte direkt ensam om de nu. Varenda jävel kör den avsparken.
Citera
2013-11-15, 17:55
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillie

Vilken överlägsen ton du väljer i ett ämne där du kan vara ute på väldigt tunn is.

Jag märker framförallt av dom korten som ger 2x3, hunter på allt offensivt och shadow på allt defensivt ftw!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in