Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-11-14, 13:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Nej, bättre är ett vetenskapligt faktum. Mer värd skulle kunna vara rasism om man nu inte menar egenvärde vilket är en helt naturlig uppfattning, man är alltid sina egna närmast. Du är bara förvirrad och rädd.
Är det jag som är förvirrad och rädd när jag välkomnar människor eller är det du som är förvirrad och rädd när du anser dig ha rätten att bedöma om man är värdig eller inte?
Citera
2013-11-14, 14:03
Medlem
Kongruensbojds avatar
Allt tyder väl på att SvP är ett brett nationalistiskt initiativ, med allt från folkhemsnostalgiker till socialdarwinister bland medlemmarna. Det var också tanken från början, att samla alla nationalister som är för radikala för SD. Däremot tror jag att det finns exakt noll counterjihadister i SvP.
Citera
2013-11-14, 14:03
Medlem
NirvanAs avatar
Svenskarnas parti har tydligen polisanmält en journalist på aftonbladet för HMF
Citera
2013-11-14, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nopathy
Är det jag som är förvirrad och rädd när jag välkomnar människor eller är det du som är förvirrad och rädd när du anser dig ha rätten att bedöma om man är värdig eller inte?

Ja, för du vågar inte säga nej ens till de som är skadliga för folkkroppen. Jag välkomnar de som är assimilerbara och kommer med ärliga avsikter med öppna armar. Du är förvirrad som tror det är taktik att ta den i 2:an.
Citera
2013-11-14, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Svenskarnas parti har tydligen polisanmält en journalist på aftonbladet för HMF

Oh nej! SvP är nånting som man kallar för attentionwhore.
Citera
2013-11-14, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Oh nej! SvP är nånting som man kallar för attentionwhore.

Men kom igen, det är fan en bra markering. Om det nu är svartingen som hatar på nordmen.
Citera
2013-11-14, 14:28
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Men kom igen, det är fan en bra markering. Om det nu är svartingen som hatar på nordmen.
Just precis

https://www.svenskarnasparti.se/2013/11/14/svp-anmaler-aftonbladet-och-ehsan-fadakar-for-hets-mot-folkgrupp/
Citera
2013-11-14, 14:31
Medlem
Citat:

Vad i texten uppfattar du som rasistiskt?
Citera
2013-11-14, 14:37
Bannlyst
Citat:
Ja, för du vågar inte säga nej ens till de som är skadliga för folkkroppen. Jag välkomnar de som är assimilerbara och kommer med ärliga avsikter med öppna armar. Du är förvirrad som tror det är taktik att ta den i 2:an.
Skadliga för folkkroppen...

Ni skulle gått kvar i skolan och skaffat er en utbildning. Schas, troll.
Citera
2013-11-14, 14:41
Medlem
Citat:

HMF inbegriper även nedsättande och nedvärderande kommentarer baserat på nationalitet och etnisk bakgrund. Han uttalar sig om "norrmän" i generaliserande termer.
Citera
2013-11-14, 14:48
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Enligt Helins värdegrundsdefinitioner av rasism, fascism, nazism och främlingsfientlighet så är blattens krönika i princip att betrakta som Aftonbladets Mein Kampf.
Citera
2013-11-14, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Enligt Helins värdegrundsdefinitioner av rasism, fascism, nazism och främlingsfientlighet så är blattens krönika i princip att betrakta som Aftonbladets Mein Kampf.

Kan du ge några exempel från krönikan som du uppfattar som rasistiska?

Seriöst.. Allt detta luktar uppmärksamhets sökande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in