• 3
  • 4
2013-06-12, 23:25
Medlem
Jag tror wet är relativt vanligt, vet åtminstone några av mina tjejkompisar som har mer eller mindre erfarenhet. Kiss har blivit ett inslag i min och min killes sexliv, vi har det inte ofta men någon gång då och då, kräver att man förbereder sig genom att dricka massa vatten och sedan måste man vara helt avslappnad i själva ögonblicket. Extra svårt för min kille att kissa med stånd, brukar hjälpa att tänka på något helt osexigt säger han så att kuken lägger sig lite innan man pissar.

Pisset känns enormt intimt och som en slags kärleksbekräftelse, att låta varm urin komma på någons kropp. Jag har suttit på huk och kissat min kille i munnen, och han har kissat ner mitt ansikte och i min mun efter att han kommit. Har även snackat löst om att han ska kissa i min fitta och anal, måste provas snart he he.
Citera
2013-06-15, 00:10
Medlem
Det händer att jag pissar på min slavinna och ibland tvingar jag henne att dricka det. Dock är det ju ofrånkomligt att det stänker lite här och även om jag gärna gör henne ofräsch så vill jag ju inte att mitt eller hennes hem ska bli det. Därför väljer jag mina tillfällen väl.

Däremot får hon då och då dricka sitt eget piss (pissa i glas och sen dricka det) när vi cammar som bestraffning när hon inte varit lydig. Ibland får hon kissa på sig på jobbet som straff. Vet inte om alla skulle räkna det som sex, men vi gör det eftersom vi båda blir väldigt upphetsade av hennes förnedring.

Hon är inte den enda jag har pissat på och hon förklarade första gången att mitt urin var inte alls lika hemskt som hennes fd mans... så helt unikt är det ju inte.
Citera
2013-07-06, 13:39
Medlem
Finns inget skönare … :) I alla former och skepnader

Citat:
Ursprungligen postat av BaloOctane
Jag skulle tro att vi är uppe i c:a 25% av sexuellt aktiva i ålder under 45 som åtminstone provat wet ihop med en partner. 15-20% fler om man räknar de som i hemlighet lekt med tanken eller akten på egen hand.

Många kloka svar av människor som vet vad de pratar om.
Helt korrekt. Jag hoppas alla fall att det stämmer … Sen flera år tillbaka fick jag ungefär samma siffror när jag ställde frågan på ett forum av likasinnade människor som gillar lite annat än bara vanlig svensson sex. Minst 40% av unga människor anser att det är okej. Alla fall om man är liberal, har bred kunskap och inga tabun.

Jag hoppas verkligen att rätt information sprider sig likt vattenringar … mmmmmmm.
Det finns så oerhört mycket okunskap om det mesta vad gäller lite ovanligare sex! Känns helt hopplöst egentligen att vanlig svensson har så oerhört dålig fantasi över huvud taget!

Kom ihåg att ingenting är fel eller förbjudet, så länge båda parterna är med på det!
Senast redigerad av Avaraharava 2013-07-06 kl. 14:02.
Citera
2013-10-29, 15:36
Medlem
Jag och min kille hade sex häromdagen, efter att vi hade haft lite vanligt sex så låg vi oh myste ett tag, sedan blev han hård igen och riktigt sugen .. då sa han at ha va pissnödig men han letade sig ner mellan mina ben och skämtade att han skulle använda mig som en pissoar... och jag började rida honom försiktigt... då kände jag att han började kissa lite i mig, han låg med rodnande kinder och blundade och log...så söt... ganska upphetsande.. det sprutade skönt.. men jag vill helst att han ska vara utanför om vi ska ha kiss sex..
Citera
2013-11-14, 01:05
Medlem
Mycket vanligt och fantastiskt trevligt.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in