2013-11-13, 10:51
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LMLhaha
Köpte ett silverlag och fyllde med bronsspelare på bänken vilket gav 68 i rating. Spelade tre matcher och fick möta lag med 80-84 i rating. Dock kändes det som att jag hade ett sjukt handikapp och sköt stenhårda skott som gick in.

Men är det någon som vet varför jag inte fick möta andra lag med liknande rating?

Seasons funkar inte så. Vill du möta lag med samma rankning ska du spela Single Match.
Citera
2013-11-13, 11:20
Medlem
nitinitis avatar
Buffon läcker som ett såll, Handanovic är målvakten man ska ha i serie A. Riktigt stail.

Vann för övrigt finalen i guldcupen med 7-1 nyss. Enkelt.
Citera
2013-11-13, 11:26
Medlem
marcmarocs avatar
Jag tycker Cech kan ha sina stunder där han släpper in det mesta men sen är han ju skitbra ibland.
Är Lloris jämnare?
Citera
2013-11-13, 11:28
Medlem
Kan någon bygga klart detta lag med bästa möjliga silverlirare?

http://www.futhead.com/14/squads/2411862/

433(2) funkar lika bra!

Tack!
Citera
2013-11-13, 11:58
Medlem
adampoliss avatar
http://www.futhead.com/14/squads/2412484/

Nötlag! Mlapa är en gud
Citera
2013-11-13, 12:11
Medlem
Någon mer än mig som inte kommer in på FUT?

Edit: gick nu.
Senast redigerad av scr 2013-11-13 kl. 12:20.
Citera
2013-11-13, 12:25
Medlem
Langsdales avatar
Tips på två sköna silverlag mottages gärna!!
Citera
2013-11-13, 12:30
Medlem
NUFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kosingen
Har faktiskt sami K på bänken och när han väl lirar tycker jag han gör det asbra! Dock är jag mycket svag för en spelartyp som modric även om det är som en cdm! Ihop med Alonso tycker jag faktiskt det fungerar grymt bra! Som Cam är ju målet att tillslut lira med Bale eller Messi, tills dess antar jag att de får stå mellan Isco o Iniesta. Raktic testade jag men fann inte honom alls speciell.

Jasså så skillnaden mellan Iker o thibaout e så stor ? Jag tycker courtis faktiskt gjort de jävligt bra hos mig och det är inget jag hittills ens funderat på att göra..

Det jag funderar på nu mest är ju Dani Alves och Sergio Ramos till backlinjen men är ramos värd pengarna och hur go e han o spela med ? ja tycker pepe varane har skött sig bra båda 2 och vem av dom jag ska peta blir klurigt..

Mja, det finns onekligen dem som vill ha sina CDMs lite mer offensivt i banan medan jag själv hellre ser en passningsskicklig och en grovjobbare bredvid varandra, man får helt enkelt testa sig fram och hitta sin egen föredragna spelstil. Angående IF Rakitic är han enormt bra, en av spelets bästa passningsfötter med en slägga till långskott, fruktansvärt bra för mig.

Jag tycker det, inte för att Courtois direkt gjorde bort sig för mig mer än en riktig indianare men när jag köpte Iker sänktes både målsnittet bakåt och gav en mer trygghet i försvaret. Än idag har jag alltid Iker med i mina spanska lag, även om det innebär att utespelarna inte blir lika bra som de skulle kunna bli med en Courtois i mål. I och för sig bygger jag alltid lag bakifrån så det har sina skäl.

Hellre satsa på Alves än Ramos då tycker jag, Ramos är visserligen enormt superbra men Pepe-Varane är likväl riktigt bra dem också så där behövs inga akuta förstärkningar. Känn efter vilken position du helst vill förbättra, har du ett spel som kretsar mycket kring exempelvis ytterbackar så ska du givetvis ta Alves, likaså Iniesta om CAM-rollen är navet för dig.
Citera
2013-11-13, 12:56
Medlem
Någon som har problem med servrarna nu mer än mig??
Citera
2013-11-13, 12:58
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
Någon som har problem med servrarna nu mer än mig??
Jag har också det, dem skriver väl snart något på twitter om att det är problem.
Citera
2013-11-13, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vapor21
Jag har också det, dem skriver väl snart något på twitter om att det är problem.

tog mig in nu
förresten tips på något lag för 200k? har insett att det inte är värt att försöka spara till robben för 300k...
Citera
2013-11-13, 13:08
Medlem
Någon som har tips för bästa chemistry-style för Vidal? Funderar på antingen Hawk eller Anchor, men om ni har bättre tips så ändrar jag mig gärna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in