2013-11-12, 19:12
Medlem
Yundais avatar
G Sprits har den optimala produkten riktad mot riktiga finsmakare aka rika, alkoholiserade mansgrisar eller nåt sånt.

5000 flaskor vardera av rom, whiskey och vodka säljs för 139 Euro per flaska.

Hemligheten bakom de unika flaskorna G.Rum No.1, G.Whiskey No.1 och G.Vodka No.1 är att varje droppe sprit har runnit över brösten på tre bystiga modeller innan de buteljerades.

Företaget garanterar att varje droppe passerat brösten hos antingen Amina (rom), Alexa (whiskey) eller Evelin (vodka). Ett certifikat underskrivet av respektive modell och ett flasknummer samt förutom alkoholen då så medföljer ett exklusivt foto till varje flaska.

Bara att slå till?

http://www.gspirits.com
Citera
2013-11-12, 19:43
Medlem
Ja, det är bara att slå till, en av varje kanske. Tror feministerna gillar iden väldigt mycket
Citera
2013-11-12, 20:24
Medlem
LegaliseItNows avatar
Kan det inte vara skadligt för modellerna att hälla sprit på brösten under en lång tid?
Citera
2013-11-12, 20:27
Medlem
Halmbals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sako85
Ja, det är bara att slå till, en av varje kanske. Tror feministerna gillar iden väldigt mycket

Nästan så vi ska starta en insamling och köpa en flaska bara för att kunna ge till Gudrun Schyman i julklapp.
Citera
2013-11-12, 21:04
Medlem
findatas avatar
Undrar om det ser ut som på bilderna när dom låter drycken rinna över brudarna?
Eller står det någon grovis där med 5st 10l dunkar och häller allt på en gång över kvinnorna? Han har antagligen en tapp i avloppssytemet i källaren där han buteljerar flaskorna?
Citera
2013-11-12, 21:18
Medlem
Vilket trams. Hur kass sprit är det om det här är vad som krävs för att sälja det? Och att tro att innehållet i alla flaskor har runnit över ett par solikonbröst är väl i det närmsta naivt.

Jag skulle visserligen kunna tänka mig att köpa, om jag själv fick hälla det över dom, mest för att jag har svårt att se att jag annars någonsin skulle få möjlighet att sprita ner någon på det viset. Tror inte att det är min flickväns grej direkt.
Citera
2013-11-12, 21:27
Medlem
Germanofils avatar
Oxideras inte spriten onödigt mycket om man först häller den över brösten innan den buteljeras? Vem fan vill köpa fulsprit med reducerad alkoholstyrka?
Citera
2013-11-12, 22:43
Medlem
bobhnuds avatar
Vilket jävla lågvattenmärke! Jag undrar vad det för patetiska stackare som är beredda att betala för denna meningslösa produkt, samt vad det är för märken på spriten i flaskorna. Vid tanke på det hutlösa priset borde det ju vara sprit av hyfsad kvalité, men jag tvekar ju på att det är det.
Citera
2013-11-12, 23:04
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Tipsa systembolaget.
Citera
2013-11-12, 23:04
Medlem
MonsterMagnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Oxideras inte spriten onödigt mycket om man först häller den över brösten innan den buteljeras? Vem fan vill köpa fulsprit med reducerad alkoholstyrka?

Och framförallt till det priset.
258Euro/Litern...
Man kan bara hoppas för köparens skull att det inte är fuldricka.
Citera
2013-11-12, 23:10
Medlem
Detta är väl ungefär lika vettigt som att vaska och det finns väl folk som gör det så det skulle inte förvåna mig om de lyckas sälja detta.
Citera
2013-11-12, 23:13
Medlem
Borde det inte ge ruskiga utslag om du häller liter efter liter stark sprit din hud?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in