Nån mer än jag som hade tyckt det va sjukt najs om man hade kunnat lägga ut trupper till försäljning?
Tex min "Russia" trupp med ett komplett ryskt lag inklusive tränare. Hela laget kan jag nog få sålt för 30k om jag säljer spelare var för sig och kämpar lite. Men hade vart kul om man kunde lägga ut hela laget buy now direkt för 25k osså kan man på så sätt trejda och hitta fynd osv.
Så kanske man kan få lag vars värde är 100k för 90k osv...
Vilka spelare skulle ni säga är de bästa/roligaste i en prisklass mellan 15k-50k?
Själv tycker jag Willian, Hulk och Balotelli är riktigt prisvärda
Inte riktigt rätt prisklass men testa Honda om du inte redan gjort det, kostar la 1K och skjuter som en jävla gud, tror han har gjort 15 mål på 15 matcher för mig från sin CAM-position, riktigt rolig att spela med också!
Mittfältet ser bra ut, men en ny ST kanske. Jovetic?
Ja en ny ST är ju egentligen det självklara valet. Men hur bra är Jovetic? Aldrig spelat med honom. Påverkar han spelet mycket? Och hur är han på utsparkar? Kan han vinna duellerna? Just nu har jag Altidore för han vinner alla dueller. Mycket mer är han inte delaktig i spelet i den formationen jag har just nu...
Ja en ny ST är ju egentligen det självklara valet. Men hur bra är Jovetic? Aldrig spelat med honom. Påverkar han spelet mycket? Och hur är han på utsparkar? Kan han vinna duellerna? Just nu har jag Altidore för han vinner alla dueller. Mycket mer är han inte delaktig i spelet i den formationen jag har just nu...
Jovetic är bra. Funkar väldigt bra för just FIFA 14. Helt klart värd sina få coins. Tror han skulle funka bra i ditt lag.
Har precis suttit och filat ihop två hybrider, mina första riktigt lyckade som jag känner mig tämligen nöjd med. Har dock inte hunnit testa någon av de 2, tänkte bara höra lite synpunkter från er lite mer erfarna lagbyggare