2013-11-10, 21:48
Medlem
johnny_viciouss avatar
Nere i Skåne är Fahkro-familjen väldigt kriminella. Hur organiserade de är nu för tiden vet jag inte, men på individnivå är det fullblodspsykopater hela högen som har gjort sig skyldiga till grova våldsbrott.
Citera
2013-11-10, 22:02
Medlem
Yundais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Nere i Skåne är Fahkro-familjen väldigt kriminella. Hur organiserade de är nu för tiden vet jag inte, men på individnivå är det fullblodspsykopater hela högen som har gjort sig skyldiga till grova våldsbrott.

Familjen Faltin figurer också som kriminell familj av romskt ursprung i malmöregionen. Kanske inte fullt så kriminella men ännu en bubblare!
Citera
2013-11-10, 22:04
Medlem
Yundais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
Muhammed familjen borde det vara

Åhå vilka är dessa juveler om jag får fråga?
Var är de bosatta, etnicitet på dessa och vilken typ av olagligheter kan de ha för sig på all sin vakna tid?
Citera
2013-11-10, 23:22
Medlem
Struisvogels avatar
Lägger min röst på Bonnier, Wallenberg och Bildt.

Anledning: Finns nog ingen som har har fuckat svenska folket så mycket som de har och kränkt våra rättigheter som människor.
Citera
2013-11-10, 23:57
Medlem
BottleBenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yundai
Jaha och var är de dokumenterade meriterna i form av utfärdade domar?

Den vinklade median denna familj spyr ut är bevis nog. Att du kräver statlig dokumentation för att begripa detta är ju bara tragiskt.
Citera
2013-11-11, 04:35
Medlem
Yundais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Struisvogel
Lägger min röst på Bonnier, Wallenberg och Bildt.

Anledning: Finns nog ingen som har har fuckat svenska folket så mycket som de har och kränkt våra rättigheter som människor.

Detta är inte fråga om eget tyckande utan om kriminella familjer / klaner.
Bonnier har avhandlas redan och är orimligt. Bildt är en person och har inga brottsliga meriter alls. Wallenberg kan tyckas vara kriminella men några maffiadomar finns inte. Tvivelaktigt beteende efter kruger är dock sant, men ej fällda.
Citera
2013-11-11, 04:42
Medlem
Yundais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BottleBender
Den vinklade median denna familj spyr ut är bevis nog. Att du kräver statlig dokumentation för att begripa detta är ju bara tragiskt.

Har du inget bättre argument? Det krävs dokumenterade meriter för att klassas som kriminell klan.

Fortfarande är tråden inte inriktad på svammel och konspirationsteorier.
Citera
2013-11-11, 05:34
Medlem
Citat:
Musik för mina öron. Det är gott gry i den undre världen i Göteborg också. Och det är inte bara blattar som dyker upp som på beställning.

Börjar skönja ett litet mönster iaf. Snoka gärna vidare.

Tycker du det är coolt att "även" svenskar begår brott?
Citera
2013-11-11, 08:41
Medlem
Yundais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseking
Tycker du det är coolt att "även" svenskar begår brott?

Tråden heter "Vilken är Sveriges mest kriminella familj?". Och det vore väl oturligt om det inte fanns med lite svenskar på den listan eller hur? Nysvenskarna har ju i stort sett redan monopol på kriminell klanbildning.

För varje genuint kriminell svensk familj förefaller det finnas minst 10 kriminella importerade diton. Rätta mig om jag har fel!

Om det är coolt eller ej saknar relevans. Intresset ligger i att få reda på hur många familjer och hur kriminella de är och sedan bedöma vilken som är värst!
Citera
2013-11-11, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious

Känner några från den familjen, tror de lugnat ner sig sjukt schyssta de jag känner, nämner inga namn tho
Citera
2013-11-11, 09:21
Medlem
Yundais avatar
Men vi avfärdar dem inte ännu iaf.
Senast redigerad av Yundai 2013-11-11 kl. 09:24.
Citera
2013-11-11, 14:57
Medlem
Struisvogels avatar
Citat:
Detta är inte fråga om eget tyckande utan om kriminella familjer / klaner.
Bonnier har avhandlas redan och är orimligt. Bildt är en person och har inga brottsliga meriter alls. Wallenberg kan tyckas vara kriminella men några maffiadomar finns inte. Tvivelaktigt beteende efter kruger är dock sant, men ej fällda.

Bildt har en hora till fru som också knullar Sverige och världens befolkning, Anna Maria Corazza Bildt.

Vad räknas som kriminellt för dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in