[quote=BlackJewel|46002711]
Citat:
Är hon verkligen SÅ gammal, att hon uppfann elektro-magnetismen. Var det G5 som uppfann den den stora kraften? Den s.k naturkraften introducerades med prinsessan Lilian[/b], utan att de svindyra magneterna på ngt enda sätt vare sig förebyggde reumatism eller bearbetade den eller ens klarade av att hålla negativa influenser på avstånd - med mindre det köps ännu fler mannualer att steg för steg efterfölja, med resultat ekonomisk kollaps : den enda magnetism du talar om här är den som återfinns i de små pnningarna i de små små sammetsbörsarna.
Den magnetismen är alltså materiell så det förslår. Men du kan försöka få det till "andligt" i det vanliga snurret med piruetterandet på tå.
Den magnetismen är alltså materiell så det förslår. Men du kan försöka få det till "andligt" i det vanliga snurret med piruetterandet på tå.
Citat:
Vad du redan försökte dig på en gång med resultat, en sådan snedtolkning av vetenskap, med efterföljande förklaring som får min katt att snopet fascineras av din fabuleringsiver. Gud... är enl din modell, du själv = gud. Att kanske byta till starkare glas i bågarna va.
Citat:
Jag pratar inte om vetenskap som scientism. Jag pratar om scientism som ovetenskap.
Fast jag föreslår mikroskop, men för dig stjärnkikare med en enda inställning, då du talar om vetenskap som scientism
Citat:
Yeah man . . .ptsss . . host
Att biologi skulle vara biologism.. men aldrig ens uttrycka att stamcellsforskning har nturligtvis fokus på både djur och människor och att t.ex osteoropos.. är ngt som balettdansöser är livrädda för. Du och din gudsiver, lobbar du för cancerforskning också och menar att varje skalle borde lägga av 20 procent av sin lön eller nåt ?
Japp, om ett löv liknar dina ansiktsdrag, så är det gud som säger goddag goddag.. hav en bra dag och så hör du ju också i säven att han dessutom viskar det till dig. För naturens formadtioner är ju så formidabla att det bara måste vara gud, särskilt om du inte blev överkörd igår, då är det ängeln du drömde om för 6 år sedan, bestämt. För rjugo andra har väl på pricken samma story som du. Det är ett bevis. Han FINNS.
... överallt.
Japp, om ett löv liknar dina ansiktsdrag, så är det gud som säger goddag goddag.. hav en bra dag och så hör du ju också i säven att han dessutom viskar det till dig. För naturens formadtioner är ju så formidabla att det bara måste vara gud, särskilt om du inte blev överkörd igår, då är det ängeln du drömde om för 6 år sedan, bestämt. För rjugo andra har väl på pricken samma story som du. Det är ett bevis. Han FINNS.
... överallt.