Citat:
Ursprungligen postat av
AntzPantz
Nu vart jag också lite sugen på Nani.

Märker man någon skillnad på Lucas och Nani tror du? Tänkte om man skulle göra om mitt lag till ett helt BPL, så kan man få in klippan Yaya också.
http://www.futhead.com/14/squads/2097698/
Tur för dig att jag har lirat med både Lucas och Nani då
Det jag gillar mest med Nani är ju självklart hans 5*skills, men han känns även betydligt starkare än 63 i strength. Han är helt magisk på att bryta in från kanten genom någon fint och sedan få iväg ett bra skott som allt som oftast letar sig in mellan stolparna. Han har ett grymt skott!

Bra WR i form av H/L också! Dock har jag enbart lirat honom som RW, så hur han är som RM kan jag inte uttala mig om.
Lucas har jag spelat både med som RM och RW och tycker han är rätt bra. Är ju definitivt snabbare än Nani, men också rejält mycket klenare. Skotten är väl typ lika bra som Nanis men har ju sämre både WF och Skills. Sen är ju hans WR sämre också då han endast har M/M.
För att sammanfatta det hela tycker jag att Nani är bättre än Lucas på samtliga punkter, bortsett från pacen. Men som sagt, RM har jag inte spelat honom som och där kanske den ''bristande pacen'' skapar större problem än vad det gör när han spelar längre upp i banan. Tycker dock du helt klart ska köpa grabben och testa då han e riktigt grym!