2013-11-06, 16:53
Medlem
Vilken 4-3-3 formation tycker ni fungerar bäst? har lirat ett par matcher nu med den vanliga (3 Cm) men får det inte att funka, vad tycker ni'?
Citera
2013-11-06, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heatherton
Vilken 4-3-3 formation tycker ni fungerar bäst? har lirat ett par matcher nu med den vanliga (3 Cm) men får det inte att funka, vad tycker ni'?

4-3-3 (5) helt klart.
Kör med detta laget nu: http://www.futhead.com/14/squads/737415/
Funkar sjukt bra!
Citera
2013-11-06, 17:00
Medlem
Marchetti eller Handandovic?
Citera
2013-11-06, 17:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Nu vart jag också lite sugen på Nani. Märker man någon skillnad på Lucas och Nani tror du? Tänkte om man skulle göra om mitt lag till ett helt BPL, så kan man få in klippan Yaya också.

http://www.futhead.com/14/squads/2097698/

Tur för dig att jag har lirat med både Lucas och Nani då
Det jag gillar mest med Nani är ju självklart hans 5*skills, men han känns även betydligt starkare än 63 i strength. Han är helt magisk på att bryta in från kanten genom någon fint och sedan få iväg ett bra skott som allt som oftast letar sig in mellan stolparna. Han har ett grymt skott! Bra WR i form av H/L också! Dock har jag enbart lirat honom som RW, så hur han är som RM kan jag inte uttala mig om.

Lucas har jag spelat både med som RM och RW och tycker han är rätt bra. Är ju definitivt snabbare än Nani, men också rejält mycket klenare. Skotten är väl typ lika bra som Nanis men har ju sämre både WF och Skills. Sen är ju hans WR sämre också då han endast har M/M.

För att sammanfatta det hela tycker jag att Nani är bättre än Lucas på samtliga punkter, bortsett från pacen. Men som sagt, RM har jag inte spelat honom som och där kanske den ''bristande pacen'' skapar större problem än vad det gör när han spelar längre upp i banan. Tycker dock du helt klart ska köpa grabben och testa då han e riktigt grym!
Senast redigerad av BendingSwine 2013-11-06 kl. 17:09.
Citera
2013-11-06, 17:08
Medlem
Bara jag som spelar med Scott Sinclair? För er som har sämre budget rekommenderar jag honom starkt.
Citera
2013-11-06, 17:09
Medlem
Finns det någon som skulle kunna göra ett sjukt skönt lag för MAX 70k? Enda kravet är att det inte ska vara i en 3-backs formation.

Tacksam för hjälp
Citera
2013-11-06, 17:11
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sibba
Marchetti eller Handandovic?
Handanovic
Citera
2013-11-06, 17:14
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Tur för dig att jag har lirat med både Lucas och Nani då
Det jag gillar mest med Nani är ju självklart hans 5*skills, men han känns även betydligt starkare än 63 i strength. Han är helt magisk på att bryta in från kanten genom någon fint och sedan få iväg ett bra skott som allt som oftast letar sig in mellan stolparna. Han har ett grymt skott! Bra WR i form av H/L också! Dock har jag enbart lirat honom som RW, så hur han är som RM kan jag inte uttala mig om.

Lucas har jag spelat både med som RM och RW och tycker han är rätt bra. Är ju definitivt snabbare än Nani, men också rejält mycket klenare. Skotten är väl typ lika bra som Nanis men har ju sämre både WF och Skills. Sen är ju hans WR sämre också då han endast har M/M.

För att sammanfatta det hela tycker jag att Nani är bättre än Lucas på samtliga punkter, bortsett från pacen. Men som sagt, RM har jag inte spelat honom som och där kanske den ''bristande pacen'' skapar större problem än vad det gör när han spelar längre upp i banan. Tycker dock du helt klart ska köpa grabben och testa då han e riktigt grym!
Funkar perfekt där också!
Citera
2013-11-06, 17:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Funkar perfekt där också!

Okok, det var ju änna fint då för Antz
Citera
2013-11-06, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Okok, det var ju änna fint då för Antz
Well, sålde av hela laget nu. Blev lite skrajsen för den stora price-dropen som troligtvis kommer ikväll.

Får se om man kan hitta på nåt med Neymar till sitt nästa lag.
Citera
2013-11-06, 17:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Well, sålde av hela laget nu. Blev lite skrajsen för den stora price-dropen som troligtvis kommer ikväll.

Får se om man kan hitta på nåt med Neymar till sitt nästa lag.

Mm ikväll/inatt får man räkna med en rejäl pricedipp med tanke på dagens TOTW. Riktigt värt att köpa sitt lag runt 23 ikväll de ska jag gö
Citera
2013-11-06, 17:21
Medlem
LinzLuss avatar
Någon som har ett skönt silverlag? Har redan ett som är sjukt roligt att spela med men vill slippa köpa fitness-kort varannan match

Gärna skillers, 40k

Här är mitt nuvarande btw http://www.futhead.com/14/squads/1900278/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in