Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Jag upprepar:
Om KJ hade span på sig från den 18:e hade han alibi för den tiden. Eller kan han ha placerat ut benen med span på sig?
Han kan ha klätt sig i det där som ser ut som buskar från air soft, och klättrat ut bakvägen, lagt benen på ryggen och dragit till skogs. Hade varit en syn. Nä men
Men skulle det vara möjligt att smita ut en annan väg? Kanske lånade sin storebrors bil, bor inte han liksom bakom KJ, kanske en trådsanning men bor inte han på batterivägen?
Eller så har jag blandat ihop det. Jag vet jag läste på någon av KJs vänner skrivit att det var fest på batterivägen. Den 4e, fanns en bild med på 5 st, tror det var AB och flickvän plus några till, detta inlägg togs bort. Kom bara på det nu. Kan de gått dit? Långsökt jag vet men de kanske vet mer än man tror.
Vad kan det vara för utflykt VB skulle på dagen efter som KJ sa i fören i fup. Har vi fått reda på det? Kan inte ange sida men det var första eller andra förhöret han sa det.
Nu får ni ursäkta om det är ett rörigt inlägg med massa olika saker. Är på jobbet och skriver via telefon.
Har ej heller F U P här så kan inte kolla, damn!
Är det någon som vet var storebror bor?
Har någon mer sett inlägget om festen på batterivägen?
Vet någon vart VB skulle på för utflykt på söndagen? Kanske det var det sms till MB handlade om, att hon och han skulle iväg