2013-09-25, 18:36
Medlem
Vet absolut ingenting om detta själv, men jag har hört att My var Swinger tillsammans med sitt ex.
Citera
2013-09-28, 18:56
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyWillKillUsAll
Snälla. Förklara för oss vad som är så oerhört bra med den här jävla skitserien. Vad det är som gör att vissa människor "inte har den minsta förståelse" för den. Det här TV-formatet är ett Happy Meal, en femtiokronors hora, något att fördumma och sälja reklamtid med. Försök inte få det till något annat. Det är helt okay om folk tycker det är roligt, to each his own, men det är inte finkulturellt, bildande och smalt direkt.

Men den disskusionen kan vi ta i en annan tråd, här skall vi snacka skvaller om tjejerna i serien.

Jag har aldrig påstått att serien är bra på något sätt, absolut inte, jag skulle aldrig ägna min tid till att titta på skräp som detta.

Men jag reagerar när folk sitter och skriker WT!!!11 så fort de får chansen, man är tamejfan inte WT för att man deltar i ett program som detta, möjligtvis media kåt och lite dum i huvudet, men WT är ett starkt uttryck i mina ögon, det var vad jag försökte få fram med mitt inlägg.
Citera
2013-09-30, 22:54
Bannlyst
Har hört mycket om My, tydligen har hon varit en riktig knull-påse under hennes uppväxt och har även nu ett antal killar hon blir knullad av nu och då.

Riktigt vidrig slyna faktiskt
Citera
2013-10-01, 02:18
Medlem
dovAkins avatar
Man kan ju alltid hoppas på att my släpper en liten "film" om hon nu beter sig som folk skriver För hon är ju överlägset hetast!

Milfmania på henne grrr...
Citera
2013-10-01, 18:39
Medlem
Kollade på programmet igår. Roligt att se hur My's ena ögonbryn var borta efter att hon hade badat med nån kille!

Och om hon nu ska måla sina ögonbryn, kan hon väl åtminstonde ha en snygg form och inte bara en "(" båge?
Citera
2013-11-04, 14:36
Medlem
Har hon gått ut med att hon har sillisar? Hon verkar ändå driven och åker till Holland, då och då.
Citera
2013-11-04, 17:00
Medlem
enrosafisks avatar
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article17777486.ab

Citat:
Båda bilderna föreställer My Martens, 25, från ”Ensam mamma söker”.
Det enda som skiljer dem åt är tolv veckor - och fyrtio kilo.
Citat:
Före graviditeten hade hon aldrig vägt mer än 55 kilo.
Men när Ludwig, 2, hade kommit till världen stod vågen på 96,7.
Citera
2013-11-04, 21:04
Medlem
Någon som vet vilka killar tjejerna väljer?
Citera
2013-11-04, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggmicke

ja det vet jag men vettefan om jag ska spola men therese står i alla fall för ett oväntat val
Citera
2013-11-05, 00:00
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja det vet jag men vettefan om jag ska spola men therese står i alla fall för ett oväntat val
Berätta i en spoiler.
Citera
2013-11-05, 01:20
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggmicke

Det har varit uppenbart sen dag ett att Madde väljer Jason. Hon blev ju helt till sig redan första gången de sågs.

Nån annan som retar sig på Maddes hästgarv som hon släpper ur sig efter varje mening?
Citera
2013-11-05, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Det är väl inte särskilt oväntat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in