2013-11-04, 16:04
Medlem
Vad tycker ni, borde jag köpa Lewandowski och sätta in han istället för Aubameyang ( 4-3-3 (2) )? Är Lewandowski värd pengarna och så mycket bättre? Tycker endå Aubameyang har gjort det helt okej.
Citera
2013-11-04, 16:31
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Sålde dom för att finansiera Rolle. Inte så orolig för hur Ronaldo kommer vara (han är ju alltid bäst) utan mer hur jag kommer klara av att inte lira 41212
Har vi en kung på trejding eller köper du dina coins?
Citera
2013-11-04, 16:33
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tooxoonic
Vad tycker ni, borde jag köpa Lewandowski och sätta in han istället för Aubameyang ( 4-3-3 (2) )? Är Lewandowski värd pengarna och så mycket bättre? Tycker endå Aubameyang har gjort det helt okej.

Beror lite på din spelstil men Lewa är väldigt bra och ganska kul. Roligare och bättre än Aub iallafall. Men om du lirar mycket på kontringar är det nog inte lönt att byta.

Lewa kommer nog få sin SIF på onsdag så vet inte riktigt om det är smart eller inte att plocka upp honom nu.
Citera
2013-11-04, 16:35
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Har vi en kung på trejding eller köper du dina coins?

Har inte trejdat en minut varken på fifa 12,13 eller 14. Jag har inte köpt coins i år dock för jag vill inte bli bannad utan jag köper fifa points och öppnar packs. Är inte så bra på att välja rätt packs dock så skulle varit mycket rikare om jag vänt mig till första bästa coinsförsäljare.

Lirar en del wagers också
Citera
2013-11-04, 16:37
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Har inte trejdat en minut varken på fifa 12,13 eller 14. Jag har inte köpt coins i år dock för jag vill inte bli bannad utan jag köper fifa points och öppnar packs. Är inte så bra på att välja rätt packs dock så skulle varit mycket rikare om jag vänt mig till första bästa coinsförsäljare.

Lirar en del wagers också
Bannad?
Citera
2013-11-04, 16:39
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Bannad?

Ja, EA har stängt av flertalet användare som köpt större summor coins. Dom har till och med stängt av spelare som vunnit för stora wagers (host host haammpee)
Citera
2013-11-04, 16:46
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ja, EA har stängt av flertalet användare som köpt större summor coins. Dom har till och med stängt av spelare som vunnit för stora wagers (host host haammpee)
Det var mer än vad jag visste.
Citera
2013-11-04, 16:46
Medlem
Hur kan alla ha så bra spelare? Jag har tagit mig till division 6 med 3 guldspelare och resten runt 70 i snitt. Sämsta har 60.

Jag får bara möta lag med fullt i stjärnor. Jag spelar med andra ord alltid i underläge. Hur kan folk ha så mycket pengar??? Hur tjänar jag mer pengar?

Pengarna man tjänar efter varje säsong går ju till kanske ett "sämre" nyförvärv" och kontrakt, kondition med mera...
Citera
2013-11-04, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kreml-high
Du menar inte när man håller in L2(ps3) och skyddar bollen?
I ditt exempel att din motståndare gör det alltså.

Nej mer allmänt, håller jag in kryss och springer mot motspelaren stannar min spelare upp nära in på ibland. Det händer så pass ofta att man tänker på det.
Citera
2013-11-04, 16:49
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Hur kan alla ha så bra spelare? Jag har tagit mig till division 6 med 3 guldspelare och resten runt 70 i snitt. Sämsta har 60.

Jag får bara möta lag med fullt i stjärnor. Jag spelar med andra ord alltid i underläge. Hur kan folk ha så mycket pengar??? Hur tjänar jag mer pengar?

Pengarna man tjänar efter varje säsong går ju till kanske ett "sämre" nyförvärv" och kontrakt, kondition med mera...

Istället för att köpa kondition och kontrakt så kan du plocka upp nya versioner av dina billiga spelare om dom ligger ute för discard value. Så spelar du ner fitness/contracts och sedan discarda skiten för att än en gång plocka upp en ny.
Citera
2013-11-04, 16:53
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Nej mer allmänt, håller jag in kryss och springer mot motspelaren stannar min spelare upp nära in på ibland. Det händer så pass ofta att man tänker på det.

Du kan inte hålla inne X och förvänta dig att spelaren ska gå in i duell med motståndaren. Händer väl ibland ifs att bra försvarare på din sista tredjedel gör det.

Du kan däremot hålla inne x för att skugga spelaren men om du ska ta bollen är det bättre att ta sikte på bollhållaren och bara tappa lite på X när du är nära eller tackla ordentligt med dom andra tacklingsknapparna.

Förstår att du upplevt det som ett genomskinligt kraftfält eller vad du nu skrev
Citera
2013-11-04, 16:55
Medlem
haammpes avatar
Citat:

Seriöst ? Hade jag ingen aning om..
Trodde de hade koll på vilka som sålde och köpte coins bara.
Tycker det är fel att de bannar folk som spelar om coins.. Jag lär dock aldrig spela om 500k igen, satan så svettigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in