2013-11-04, 00:21
Medlem
klockan123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heligaborg
Brynäs:

Kul att det körs, en blink i spotlight är väl inte så effektfullt men bra att det inte bara brinner i Västerås & Karlstad (och mora hehe)

Tifot var väl bra, känner dock igen "motivet/iden" väldigt mycket från någon annan svensk klubb som jag inte minns, en flagga, bild eller sticker som såg ut väldigt mycket som oh'n...
Tändes en eller två bengaler i Kinnarps en fredagsmatch mot Linköping för några veckor sedan också.
Citera
2013-11-04, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klockan123
Tändes en eller två bengaler i Kinnarps en fredagsmatch mot Linköping för några veckor sedan också.

Jo jag vet att det använts pyro från fler lag, men vad jag vet inte mer än en gång denna säsongen. Så tog de som exempel. Och Mora för att det var oväntat.
Citera
2013-11-04, 00:25
Medlem
klockan123s avatar
Edit: felpost!
Citera
2013-11-04, 00:37
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattetatte
Suger akustiken i läkerol arena eller vad? Tyckte båda klackarna sög rätt hårt. Det hörs bättre i Tegera.
Vet inte varför men det kändes något avslaget ett tag från vårat håll. Allt man hörde från Leksand var en trumma.
Citera
2013-11-04, 00:39
Medlem
Salveheims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heligaborg
Jo jag vet att det använts pyro från fler lag, men vad jag vet inte mer än en gång denna säsongen. Så tog de som exempel. Och Mora för att det var oväntat.

Haha, Mora? Finns det grupperingar där? Eller kan det har varit en vanlig julgran som kände för att busa lite?
Citera
2013-11-04, 03:12
Medlem
PeterForsbergs avatar
På TV:n såg det inte ut som att Leksand fått så många biljetter till dagens match? Eller höll de till i nån blind spot från kameran? Brynäs hade väl iaf en halv kortsida i Tegera!? Gillar inte när klackarna står bredvid varandra...
Citera
2013-11-04, 03:27
Medlem
Mr.Vrnns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsberg
På TV:n såg det inte ut som att Leksand fått så många biljetter till dagens match? Eller höll de till i nån blind spot från kameran? Brynäs hade väl iaf en halv kortsida i Tegera!? Gillar inte när klackarna står bredvid varandra...

De fick 700 biljetter, men lämnade tillbaka typ hälften.
Citera
2013-11-04, 09:30
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klockan123
Sen undrar jag en sak om din stavning av "Mäktig". Är "Mäcktig" en medveten felstavning du gör i inlägg efter inlägg för att på något sätt påvisa att Gnaget inte alls är mäktiga eller gör du bara fel för att du inte vet bättre?

Det är väl från när användaren Klevis härjade här som bäst när AIK var i Allsvenskan? Se äldre AS-trådar för mer info. Jag saknar Klevis.
Citera
2013-11-04, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Vrnn
De fick 700 biljetter, men lämnade tillbaka typ hälften.
Sämsta bortastå i hela shl finnes i gävle. Roligare om hela klacken faktiskt fick stå tillsammans...
Citera
2013-11-04, 11:56
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Det är väl från när användaren Klevis härjade här som bäst när AIK var i Allsvenskan? Se äldre AS-trådar för mer info. Jag saknar Klevis.
MäCktigast som fenomen startade väl snarare på Svenska Fans för många, många år sedan.
Citera
2013-11-04, 13:11
Medlem
Nynges avatar
fyfan vad dålig våran klack var igår, man skäms över hur mycket bakfylla det var där alltså.
Citera
2013-11-04, 14:02
Medlem
Salveheims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leksingen
solkar seger för leksand på läktaren, men bra försökt iaf brynäs if hockey supporter klubb gävle.
Haha tjaa... vettefan om man kan kalla det för en seger när det bara var en trumma som hördes. Förövrigt så heter supporterklubben bara Brynäs Support Gävle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in