2013-11-02, 22:49
Medlem
http://www.friatider.se/wp-content/uploads/cache/picture345816.jpg

Fler som får anabola/stereoid vibbar?
Citera
2013-11-02, 22:49
Medlem
Boddies avatar
Lämna fokus på BO:s familj, Tattoo Mick dvs farsan till BO har det garanterat tillräckligt tufft ändå. Han har blivit av med två grabbar, oavsett missbruk och annat skit så är det tragiskt. Att försöka få fram uppgifter om vad som hänt är givetvis helt ok men att försöka belysa det ur den vinkeln att det som hänt är fullt förståeligt på grund av att dom är tatuerade på halsen mm är fasen inte juste!
Citera
2013-11-02, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Televerket2

typ alla som läst tråden och påståendena om att han sålt anabola...
Citera
2013-11-02, 22:50
Medlem
slemmigsnigels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt_Kirk
Jag var ute och "härjade" till 2 på natten då och då när jag var 15. Jag var inte ligist och jag var inte en blivande ligist. Det blev till och med en laglydig akademiker av mig. Och mina föräldrar var trevliga och omtänksamma.

Ja, sant där, mycket okunniga fördomar om "vilken sorts ungdomar som är ute sent på helgkvällar" i tråden.

Av egen erfarenhet är det inte så ovanligt att 14-15-16-åringar är ute sent och provar alkohol och ja, även cannabis. Flera av dessa är idag läkare, advokater, civilingenjörer om man nu ska basera människovärdet på akademiska titlar.

Att en tonåring köper cannbis rättfärdigar ju inte direkt mord.
Citera
2013-11-02, 22:51
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeNeFrego
du vet, du besparar dig läsning som kan komma att göra dig lite förbannad om du klargör redan från början. "den avlidna storebrodern" i en tråd som handlar om avlidna personer är enligt dig en tillräckligt klar avgränsning?

att påstå att man ska läsa en tråd på dryga 140 sidor som ständigt fylls på för att man ska förstå vad du menar är ju bara hej-kom-och-hjälp-mig

För din del hade det räckt att kolla på aftonbladet, där det klart och tydligt framgår att BO är födda 1998 (Pojke) och 1956 (kvinna), och sen om du har svårt att avgöra om bilden på jimmy föreställer en 15 årig pojke eller en äldre medelålders kvinna är ditt problem.

Om flashbacks forumsystem inte fungerar för självgoda idioter som dig så kanske familjeliv är ett alternativ.
Citera
Medlem
Kenty-59s avatar
Man får ju hoppas att negern förklaras frisk, så han får livstidsfängelse.
Nån som vet hur länge den bott i Sverige, och om den har PUT här..
Citera
Medlem
Det var ingen drogskuld eller liknande som ligger i grunden för denna händelse.

Det är psykotiserad urflippad negers jakt på pengar som slutade i tragedi.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Televerket2

Ja, vi diskuterade anabola/roidrage som möjligt motiv för fyra-fem timmar sedan i tråden.
Så ja, den teorin finns fortfarande kvar, med möjlighet då till att anabola/drog-försäljning ligger till grund för hela den här saken.
Citera
2013-11-02, 22:52
Medlem
Daxman24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Det var ingen drogskuld eller liknande som ligger i grunden för denna händelse.

Det är psykotiserad urflippad negers jakt på pengar som slutade i tragedi.

Bevis?
Citera
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boddie
Lämna fokus på BO:s familj, Tattoo Mick dvs farsan till BO har det garanterat tillräckligt tufft ändå. Han har blivit av med två grabbar, oavsett missbruk och annat skit så är det tragiskt. Att försöka få fram uppgifter om vad som hänt är givetvis helt ok men att försöka belysa det ur den vinkeln att det som hänt är fullt förståeligt på grund av att dom är tatuerade på halsen mm är fasen inte juste!

Värt att läsa både en och två gånger. Du sammanfattar det hela bra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeNeFrego
typ alla som läst tråden och påståendena om att han sålt anabola...

Någon som har en aning om hur länge han knaprat?
Citera
2013-11-02, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fobia
AB målar upp MGM med ord som "trodde aldrig han skulle gå såhär långt", "han var väldigt omtyckt och snäll" osv, är det inte typiskt när det är en invandrare som begår brottet? Samma med asiaten som rövade bort en ung flicka ner i källaren osv

När jag läste artikeln så uppfattade jag det som att dom syftade på TG. Du vet, aftonblaskan med sina vilseledande rubriker.. =/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in