Jag var nyss ute och blossa på en cigg. När plötsligt en morrande hund tar fart emot och biter mig. Min reaktion var att bita tillbaks. Hunden bet mig i benet och jag bet den i buken sen fick hussen flipp på mig men, han insåg inte hundens fel i det hela. Nu sitter jag omplåstrad och det gör lite ont men jag är orolig att jag kan ha fått rabies. Juste Ägaren har hotat med en polisanmälan. Kan jag råka illa ut. Jag tycker själv att det hela var självförsvar. Borde jag gå till akuten. Jag har redan haft bakterie och virus dödande medel i såret.
Du bet hunden Undrar mest hur fan det kan ha sett ut.
Allt hände så fort jag blev själv förvånad när jag insåg vad jag hade gjort. Jag försvarar inte mitt beteende men, jag blev ju biten först. Det jag borde gjort istället var att bita ägaren då han hade ansvar för jycken. Plus det var någon chiuaua liknande hund jag tror inte jag hade reagerat på samma vis om det var en fullvuxen pit.
Senast redigerad av alltid-i-blasvader 2013-11-02 kl. 20:04.
En fråga bara, hur lyckades du bita hunden? Böjde du dig ner o bet eller? Bara för att jag ska försöka förstå händelsen.
Ditt namn verkar stämma med dig föresten
En fråga bara, hur lyckades du bita hunden? Böjde du dig ner o bet eller? Bara för att jag ska försöka förstå händelsen.
Ditt namn verkar stämma med dig föresten
Jag typ halv kasta mig ner mot backen för att jag fick ont då den bet mig sen tog mina instinkter över och jag bet den medans jag hade chansen.
Inte av rädsla för rabies. Men det kan ju finnas andra orsaker till att du behöver söka, men det beror ju helt på bettets omfattning...
Hunden hade inte så stor tänder men, dem var sylvassa. Såret jag har är egentligen inte så himla farligt utan det är mer chocken som gör att jag tycker att verkar livshotande....men jag ska vänta några timmar och om det inte blir bra så åker jag till södersjukhuset.
Jag var nyss ute och blossa på en cigg. När plötsligt en morrande hund tar fart emot och biter mig. Min reaktion var att bita tillbaks. Hunden bet mig i benet och jag bet den i buken sen fick hussen flipp på mig men, han insåg inte hundens fel i det hela. Nu sitter jag omplåstrad och det gör lite ont men jag är orolig att jag kan ha fått rabies. Juste Ägaren har hotat med en polisanmälan. Kan jag råka illa ut. Jag tycker själv att det hela var självförsvar. Borde jag gå till akuten. Jag har redan haft bakterie och virus dödande medel i såret.
Vad du borde söka till är psykvård din idiot vem fan biter en chihuahua i magen av alla ställen :S