2013-11-02, 14:44
Medlem
Den 3:e personen som kommenterat A lbins status, det är BO som kom undan. V*ktor.
Citera
Medlem
Snake.Plisskens avatar
Om det nu stämmer att BO1 och GM har haft viss tidigare kontakt, så är min teori att dom två pojkarna blivit jagade och försökt gömma sig i källaren i en för dom okänd villa, men att GM har hittat dom och följt efter.
Citera
Medlem
Ketchupens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tommybolin
Får man fråga om källa?
http://www.fildirekt.se/dl/1383441336.pdf
Citera
2013-11-02, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BehindRayban
Ja, det är onekligen en svårförståelig spinn.

Ungefär som att skriva att päronen upptäckte en gm tillsammans med två pojkar begå hemfridsbrott i sin källare varvid de försökte befria de två pojkarna medan gärningsmannen försvann med den andre pojken.

Mycket mystik på ren svenska.
Som någon tidigare i tråden spekulerade så kan de yngre killarna ha tagit sig in i husets källare för att gömma sig för gm som kommit efter dem med järnrör.
Citera
Medlem
Hodurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackiedoe
Fast domen är ju överträdelse av besöksförbud. Inte våldsbrott.

Står i dokumentet att hon blev överfallen. Sida 8.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackiedoe
Fast domen är ju överträdelse av besöksförbud. Inte våldsbrott.

ja, och grov stöld + egenmäktigt förfarnade
Senast redigerad av grizzel 2013-11-02 kl. 14:48.
Citera
2013-11-02, 14:46
Medlem
Mantillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallz.
Tror att de flesta skulle springa iväg om man möter en galen man med järnrör på gatan..
Vem sa att han hade järnrör när han tog dem, eller i såfall att det var synligt? En psykotisk kroppsbyggare kan ju lägga varsin arm runt deras halsar och klämma åt och sedan bara släpa iväg med dem.
Citera
2013-11-02, 14:46
Medlem
zugfahrers avatar
Gå in och kolla på M*rtina Kj*er (a) på Facebook. Är det en vårdnadstvist som ligger till grund för allt?

https://www.facebook.com/m*rtin*.kj*er
Citera
2013-11-02, 14:47
Medlem
tommybolins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupen
http://www.fildirekt.se/dl/1383441336.pdf
Tack. Någon som kan tänka sig att klistra in texten från länken? Mitt Firefox vägrar tydligen att visa .pdf för tillfället.
Citera
2013-11-02, 14:47
Medlem
Är det bekräftat "HUR" mannen är skadad ? och är bet bekräftat att det är JÄRNRÖR det handlar om eller är det aftonhoran som varit för ivrig i rubriksättning efter att varit in här och läst ? Och om jag förstår rätt så alltså handlar det om 2 närliggande hus som det rör sig om vill minnas att jag äst någonting om 2 stycken hus ?

Och en helt irrelevant fråga vart kan jag ladda ner FUP rapporter ( handlar inte om detta mål . måste man ta kontakt med polisen för sånt eller ? )
Citera
2013-11-02, 14:48
Medlem
Från GM:s ex-tjejs facebook:

"Godmorgon alla vänner
Vill bara säga till Er alla att det cirkulerar en del bilder på mig i Facebook världen! Jag ber om ursäkt till Er som har fått dessa, det är Doudou som vill mig illa.... Är så oerhört kränkt och förstår inte hur någon kan göra så här! Ber återigen om ursäkt för det här.
Många Kramar"

De har minst tre barn ihop.
Citera
2013-11-02, 14:48
Medlem
.wesks avatar
Den avlidne kan vara T*mmy G*stavsson, är inte 100% säker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in