Om man ska sälja sitt lag, är nu bästa tidpunkt att göra de då eller? Jag menar, efterfrågan är ju knappast större vid någon annan tidpunkt än fredag kväll. Dock ökar ju även utbudet då fler spelar så kanske är lite svårt att säga ändå
Har sålt av Aubaumeang nu, riktigt besviken. Vilken ska jag spela bredvid Mario? Diouf? Àdrian Ramos? har råd med Lewa, men är han värd priset? http://www.futhead.com/14/squads/1924693/
Mandzukic är förövrigt i en klass för sig, han är tillsammans med Giroud dom bästa anfallarna hittills jag spelat.
E: Har förövrigt 8 raka vinster med laget.
Har använt mig av Ramos och gilla han inte allt för mycket.Dom gångerna jag mött Diouf har han varit riktigt bra,aldrig spelat med han själv dock.
Kroos var riktigt bra förresten passar perfekt i mitt lag.
Får bli att testa en 4141a då! Man kan tumma lite med wingers va? Alltså inte prioritera bollvinnaregenskaperna då menar jag
Tror jag verkligen. Har bara gått all-in på det eftersom jag åkte på världens skittorsk när jag fick för mig att bygga laget. Ska nog testa att byta ut Lulic/Maggio mot lite roligare alternativ.
Tror jag verkligen. Har bara gått all-in på det eftersom jag åkte på världens skittorsk när jag fick för mig att bygga laget. Ska nog testa att byta ut Lulic/Maggio mot lite roligare alternativ.
Aningen offensivt, men mittfältet känns väldigt slagkraftigt?
Värt ett försök Jag gick som sagt all-in och har tappat en dimension i mitt offensiva spel men vunnit en del defensivt. Tror nog man klarar sig med lite mer fart framåt i form av Modric/Gundogan.