2013-10-30, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winker
Jag såg själv matchen och var inte det där just när de zoomade in killen som stod och skrek och viftade med båda armarna framåt på grund av domarens sunkiga insatts?

Tyckte mig inte se han heila något just under den sekvensen.

Det stämmer. Hade gärna sett denna sekvensen rörlig.
Citera
2013-10-30, 21:12
Medlem
DyingAtheists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winker
Jag såg själv matchen och var inte det där just när de zoomade in killen som stod och skrek och viftade med båda armarna framåt på grund av domarens sunkiga insatts?

Tyckte mig inte se han heila något just under den sekvensen.

Citat:
Ursprungligen postat av AdamN
Det stämmer. Hade gärna sett denna sekvensen rörlig.

Och det är såklart omöjligt att det är samma sak som händer bland Skellefteås fans då och då när folk viftar med armarna av olika anledningar? Där är det alltid en dödsnazist med brun skjorta, ridstövlar och hitlermustasch man ser?
Citera
2013-10-30, 21:29
Medlem
Kuhnhackls avatar
Nu tycker jag vi lugnar oss lite. Att hålla på i all oändlighet och anklaga varandra för att vara nazister är jävligt lågt, och om ni tittar på matcher eller kollar publikbilder är det möjligt att efter tame fan varenda match ordna en skärmdump där motståndarlagens supportrar framställs som nazister.

Till det jag vet säkert hör att killen som nu hängs ut från Lulehåll är en kamrat till mig som är så långt ifrån nazist man kan komma. Han var jävligt arg på domaren men som någon här ovan antyder så hade det sett annorlunda ut om bilden varit rörlig.

För att ytterligare understryka min trovärdighet så håller jag stenhårt på Skellefteå, vet att varken vi eller Luleå har en klack full med nazister och är jävligt less på sandlådenivån när det gäller anklaganden och tricksanden med bilder. Gott så.
Citera
2013-10-30, 21:32
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Killen i Luleåklacken är verkligen inte nazist - det kan jag intyga.
Citera
2013-10-30, 21:36
Medlem
chiefenLHFs avatar
Edit: Nej jag skiter i att ta den här diskussionen vidare. Mod kan ta bort.
Senast redigerad av chiefenLHF 2013-10-30 kl. 21:38.
Citera
2013-10-30, 21:38
Medlem
Bara för att klargöra lite: Både LHF:s klack och SAIK:s klack är filmade under hela matchen,har de begåtts nått fel i form av en hälsning som med all rätt ska fördömmas så finns den på film.Jag vet att polisen kommer att granska filmen av SAIK:s klack pga av rykten om nazisthälsning,är en anmälan redan upprättad,som jag tror jag läste i nått inlägg,då har dom bevis.Samma sak kan nog göras med killen i LHF:s klack och jag kan nog lova till 100% att rörelsen som sätter hans arm i det läge som finns på "ögonblicksbilden" inte kommer att bedömmas som någon nazisthälsning,som sagt,bara för att klargöra.
Citera
2013-10-30, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuhnhackl
Nu tycker jag vi lugnar oss lite. Att hålla på i all oändlighet och anklaga varandra för att vara nazister är jävligt lågt, och om ni tittar på matcher eller kollar publikbilder är det möjligt att efter tame fan varenda match ordna en skärmdump där motståndarlagens supportrar framställs som nazister.

Till det jag vet säkert hör att killen som nu hängs ut från Lulehåll är en kamrat till mig som är så långt ifrån nazist man kan komma. Han var jävligt arg på domaren men som någon här ovan antyder så hade det sett annorlunda ut om bilden varit rörlig.

För att ytterligare understryka min trovärdighet så håller jag stenhårt på Skellefteå, vet att varken vi eller Luleå har en klack full med nazister och är jävligt less på sandlådenivån när det gäller anklaganden och tricksanden med bilder. Gott så.
Skönt att någon tänker lite sunt. (Edit: läste fel, trodde du var lulefan men ack.)
Killen som blev avstängd för att ha heilat ifjol var verkligen ingen nazist heller, han försökte provocera och fick sedan sitt straff för sin idioti. Bara löjligt att hålla på och smutskasta när alla vet att det inte är nazister i någon av klackarna. Om det nu skulle vara så att det finns bevis för att sålla ut fler idioter är det något alla kan glädjas över.

Edit: Största frågan är ju om pappa Holloway fick in något slag på HA-snubbarna.
Senast redigerad av atreyeri 2013-10-31 kl. 00:29.
Citera
2013-10-31, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri

Edit: Största frågan är ju om pappa Holloway fick in något slag på HA-snubbarna.

Hann Bud med att stå i klacken också

Citera
2013-10-31, 19:15
Medlem
Nynges avatar
Lite sent kanske men hittade denna från matchen mot Luleå, synd att man enbart hör luleås trumma dunkandes hela tiden.
http://www.youtube.com/watch?v=6w-uHsWzj9s
Citera
2013-10-31, 20:32
Medlem
seriously?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nynge
Lite sent kanske men hittade denna från matchen mot Luleå, synd att man enbart hör luleås trumma dunkandes hela tiden.

Starkt att höras där uppe i buren ju!
Citera
2013-10-31, 22:23
Medlem
Kul med en så stor luleåklack i BA. Hördes rätt bra när ni väl sjöng!
Citera
2013-10-31, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nynge

Haha ni är väl en av dom sista klackarna som ska uttala sig om hur en trumma används? Bara Timrå och Frölunda som är värre än er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in