2013-10-25, 16:16
Medlem
^^ Fyfan, inte kul, nu blir jag också livrädd. Personligen tycker jag att Pyrazolam är kanonbra för att få bort/dämpa ångest, använder dem endast i medicinskt syfte. Diclazepam har jag testat, slängde i mig en 20st+ minst utan att det blev nån ångest dämpning så vill verkligen INTE ha nån Dicla!
Citera
2013-10-25, 16:16
Medlem
SpooN.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Hej alla!
Har beställt lite Pyra i tanke att bota min extra bakfylleångest. Tror ni det kommer att funka ?

Mvh

Ja absolut
Citera
2013-10-25, 16:24
Medlem
byltets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viktorolle
^^ Fyfan, inte kul, nu blir jag också livrädd. Personligen tycker jag att Pyrazolam är kanonbra för att få bort/dämpa ångest, använder dem endast i medicinskt syfte. Diclazepam har jag testat, slängde i mig en 20st+ minst utan att det blev nån ångest dämpning så vill verkligen INTE ha nån Dicla!

Har ju sobril,lyrica,zopiklon + annat skit på recept... men det hjälper mig inte tycker jag, zopiklonen är dock bäst mot ångesten tycker jag, tar den dagtid men den har ju så jävla kort halveringstid så de tar slut ganska fort så därför jag började med pyra den tog bort all abstinens efter zopiklonen när de tog slut!

Har prövat prata med min läkare men han vägrar höja dos ,eller byta ut ngt preparat så vad gör man :/
Citera
2013-10-25, 16:29
Bannlyst
Hejsan

Ni som köper dom vita Pyrazolamen, vart köper ni dom? Dom är mycket bättre än dom gula.
Citera
2013-10-25, 16:42
Medlem
Getbiggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byltet
Hej! Beställde 500 pyrazolam strax efter midnatt när lönen kommit in

Nu fick jag ett mail där det stod så här:

Hejsan kära kunder hos CS! Ni som har beställt pyrazolam kommer denna gång att inte att få det skickat hem i brevlådan. Men i stället.. Vi kommer erstätta era Pyrazolam som ni beställt med Diclazepam! Vi på CS ber hemskt så mycket om ursäkt över detta! Vi väntar in nytt lager av Pyrazolam, därför sker just detta.

Frågan är ju om jag kommer få 500 st dom är ju dyrare menar jag... nån som vet ngt orkar inte maila å fråga dom

mvh

Jag beställde med 250st pyra och ficka samma mail..
Föredrar pyra framför Dicla, så är fan lite småbitter.. :/
Citera
2013-10-25, 17:17
Medlem
Tjenatjabba hallå tänkte höra nån som vet hur länge ungefär dessa syns i pisset jag tog 10st igår och ska eventuellt nästa eller veckan efter de på piss för körkortet? Jag e Man 190cm 98kg
Citera
2013-10-25, 18:43
Medlem
Underskattad benzo. Funkar bra, tar man rätt dos är de som xanor light.
Citera
2013-10-25, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B4ne
Underskattad benzo. Funkar bra, tar man rätt dos är de som xanor light.

Tycker det e sockerpiller tog 10st igår för och sova kände inte ett skit förutom lite skön i kroppen. Nej detta köper ja aldrig igen e som och kasta pengarna i toan. Det var dom Gula btw
Citera
2013-10-25, 19:38
Medlem
Crankmines avatar
vet inte vad jag ska säga men har ätit pyra nu dagligen och har ätit säkert en par tusen
och tycker om dom men nu när jag börjat på ny 500st påse från cs gula jag köpte för en
månad sen märker jag stor skillnad damn vad starka dom är!!!!
Känns inte som dom pyra jag är van vid :/
är van att trycka i mig 15- 20st om dagen och på 10 st av dessa gula kan jag knappt prata
så jävla skumt känns som en helt annan substans

nån mer som märkt nåt ???
Citera
2013-10-25, 19:43
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankmine
vet inte vad jag ska säga men har ätit pyra nu dagligen och har ätit säkert en par tusen
och tycker om dom men nu när jag börjat på ny 500st påse från cs gula jag köpte för en
månad sen märker jag stor skillnad damn vad starka dom är!!!!
Känns inte som dom pyra jag är van vid :/
är van att trycka i mig 15- 20st om dagen och på 10 st av dessa gula kan jag knappt prata
så jävla skumt känns som en helt annan substans

nån mer som märkt nåt ???

så jävla skumt antingen är det nåt fel på batchen jag fått eller är det jävligt olika i kvalitet
skojjar inte har ätit pyra dagligen i 3 mån och dessa blir jag helt wasted av
Citera
2013-10-25, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maistroer
Tycker det e sockerpiller tog 10st igår för och sova kände inte ett skit förutom lite skön i kroppen. Nej detta köper ja aldrig igen e som och kasta pengarna i toan. Det var dom Gula btw
¨
Har gula jag med. Tycker de fungerar bra. O då har jag ätit xanor i över 3 år.

Mvh
Citera
2013-10-25, 20:51
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maistroer

Det är du som är korkad som köper pyrazolam för sömnens skull utan att först kolla vad pyrazolam har för egenskaper
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in