man far fan salla igenom mycke skit har i traden for att komma fram till nagot av varde.
Vissa av er ar bara sa javla
Ni som sitter och ber folk kolla upp saker at er...wtf? FUP finns for alla att ladda ner och halften av er laser inte igenom den iaf, utan latar sig hellre och hoppas pa att det ni laser pa flashbackforum ska vara 100% korrekt atergett.
Qsen finnsQ det domQ somQ ar heltQ franvarande franQ verklighetenQ trots attQ dom har tillQgang till FUP...jag namner Q Q Q Q Q Q Q Q inga QQQQQQQ namn *host host*
Att KJ utfort detta,sjalv eller i samforstand med nagon kanns uppenbart. KJ ar inblandad,och med stor sannolikhet sjalv.
Dock...det finns vissa saker. Det finns detaljer i forhor,tex (inte atergett ordagrant,men ska kolla fup senare och gora en sammanstallning) att en av KJs vanner sager forst att han aldrig hort talas om VB. Hade ingen aning om att hon ens existerade. Sen svarar han pa fragan varfor han foljde med ut och letade och svarar da na i stil med "for att det var juh KJs flickvan eller ex"
Finns aven ett forhor dar en annan av KJs vanner sager att han inte hade nagon aning om att VB tranade karate. Men han vet sen att VB hade en affar med sin karatetranare.
Det kan finnas och gor formodligen de,fullt normala forklaringar,tex att forhoren aterges pa papper o da i ordentligt nerkortad version som inte alltid ar skriven av en snut med MVG i grammatik.
Hursomhelst vart att notera.
Jag har hittat ett par andra sanna lite konstiga uttalanden fran vanner till KJ. Den sk innersta cirkeln.
Vidare tanker jag att om jag var KJ och hade en medgarningsman, ar det inte ganska sakert att anta att en kille som KJ soker sig efter en sadan har handelse till nagon person han kanner sig trygg med.
Han spenderar iaf minst 2 dagar efter VBs forsvinnande med samma person,och om man laser forhoren med den personen och foraldrarna sa verkar det som att han spenderat all sin vakna tid med sin van i den man de varit mojligt.
detta ar samma van som han haft alla dessa samtal med om hur man skulle bega ett mord bast.
Finns aven en van som spontant sa att det var synd att han inte var den som hittade VB sa hade andra sluppit se det. Han tyckte sjalv att han har juh sett slaktade algar och det kunde val inte vara sa stor skillnad.
Kan som sagt bara rora sig om na normalt...han e sa skakad av situationen att han bara sitter o sager saker utan o tanka...
vem vet..
Jag ska iaf satta mig o ga igenom mina anteckningar nar jag har tid och sammanstalla detta pa ett begripligt satt.