Citat:
Ursprungligen postat av
smk11
Hur skulle judarna vara för att vara accepterade av dig? Lågutbildade och bidragstagare? Gissar på att du hade klandrat på det med isf. Är det e såpass driftigt folk så ser jag gärna mer judar i världen.
Visst är dom driftiga, det går inte att förneka men om man ser till den stora helheten så kommer inte pengarna dig till nytta utan används för att påverka politiker, ekonomier och samhällsklimatet globalt för att i slutändan tillskansa sig ännu mer makt, pengar och inflytande för egen vinning. Dom är en röta på samhällskroppen, ett gissel för varje demokratisk stat, splittrar gemenskap och sunda värderingar som byggts upp under århundraden av gemenskap & samförstånd och sådant applåderar du?
Judar ser till att skapa väpnade konflikter och sedan lånar de ut pengar till båda stridande parter för att tjäna grova pengar på andras misär.
Det finns även driftiga seriemördare, skattefifflare och bedragare som i åratal fortsätter med sina gärningar utan att någonsin bli avslöjade eller påkomna. Beundrar du dessa också?
Alla borde lägga 30 minuter och se denna film för att få ett grepp om den tragiska realiteten vi lever i.
Den är animerad och väldigt lättförståelig, vissa delar kan verka banala och barnsliga men är utformad på informativt och pedagogiskt sätt, allt är fakta och sanningshalten kan lätt kontrolleras med en googling eller två.
http://www.youtube.com/watch?v=ZPWH5TlbloU
Red Shield är en eufemism för Rothmans.
Citat:
Ursprungligen postat av
Varan-TV
Tummen upp för dina inlägg, TheBeachParty... jag är ny här, så jag har inte så stor koll hur man citerar enskilda fraser, och gör en spoiler osv...men men

Som sagt, GÖTT MOS att Avpixlats nya skyddsgrejer pallar hatvänstern odemokratiska attacker.

Tnx dude

Gött mos indeed...!!