2013-10-22, 19:39
Medlem
Deferos avatar
Den nya satsningen på SVTplay heter "Inte värre än andra" och ska på något sätt handla om en journalist som vill göra en dokumentärfilm. Första avsnittet är 20 minuter långt och det är nog det sämsta TV-drama jag någonsin sett. Vad är detta för skit och vem bör vi hänga för denna fruktansvärda skapelse?

http://www.svtplay.se/video/1543281/del-1-av-10

Citera
2013-10-22, 20:05
Medlem
Cinns avatar
Du behöver ju inte titta, det är frivilligt.

Förresten är det inget webb-program, det sänds på SVT varje måndag framöver.
Citera
2013-10-23, 00:05
Medlem
Det jag alltid undrar när jag ser dynga som det här är: Varför är det ingen som säger stopp? Typ "Stopp! All dialog låter superkrystad, vi måste ta om den." Är det för att de är så jävla rädda att någon högre upp i hierarkin ska lacka ur att de slösar tid eller något? För de kan ju inte på något vis mena att den här styltiga skiten är godkänt?
Citera
2013-10-23, 12:02
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cinn
Du behöver ju inte titta, det är frivilligt.

Förresten är det inget webb-program, det sänds på SVT varje måndag framöver.

Fortfarande lika förjävligt. Är det detta som min TV-licens går till?
Citera
2013-10-23, 21:35
Medlem
Cinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrygTjockis
Det jag alltid undrar när jag ser dynga som det här är: Varför är det ingen som säger stopp? Typ "Stopp! All dialog låter superkrystad, vi måste ta om den." Är det för att de är så jävla rädda att någon högre upp i hierarkin ska lacka ur att de slösar tid eller något? För de kan ju inte på något vis mena att den här styltiga skiten är godkänt?

Får erkänna att jag ser extremt lite svenska produktioner både när det gäller serier och film, men är det inte lite samma sak hela tiden. De som jobbar med det är nog så insnöade så de inte märker något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in