Citat:
Ursprungligen postat av
anna_83
Jag vet att ni inte gillar Sverigedemokrater i allmänhet och Ekeroth i synnerhet, men han är nog bäst i Sveriges riksdag just nu. Ett klipp från förra veckan när han gör mycket bra(enligt mig) ifrån sig.
http://www.youtube.com/watch?v=yXW-69-RhUU&list=UUT9SivPHEJLXSofmrJTmQPg
Jag skulle tycka det var intressant om ni bjöd in någon Sverigedemokrat till programmet. Ekeroth skulle förmodligen inte tacka ja. Men Almqvist kanske kan berätta lite om Ungern? Eller varför inte Westling? Eller någon företrädare från SDU?
Jag "gillar" inte heller Sverigedemokraterna men jag måste säga att personen Kent Ekeroth är bland det mest komplexa i svensk nationalism.
Partiet Sverigedemokraterna är ju väldigt infernaliskt laddat bland de mest radikala nationalisterna och en del ser SD som ett större hot mot svenskarnas överlevnad än miljöpartiet.
Dags att svära i kyrkan!
Jag anser att sionisten Kent och Mikael Jansson är de bästa personerna i Sverigedemokraterna.
Må så vara att Kents syn på utrikespolitik är helt vrickad!
Men detta till trots så är det ändå Kent som är den hårdaste kritikern mot det svenska flumsamhället han är den hårdaste kritikern mot svensk kriminalvård som han jämför med fritidsgårdar eller lyxhotell.
Jag hör sällan (kanske aldrig) Åkesson prata om etniska svenskar eller om lyckan med en homogen befolkning medans jag ofta hör juden Kent prata om fördelar med homogena länder och prata om etniska svenskar.