2013-10-21, 19:47
Medlem
TheAwesomeboy1993s avatar
Därför kan ni spela låten!

Ifall ni tycker den är bra.
Citera
2013-10-21, 22:38
Medlem
NirvanAs avatar
När kommer avsnittet upp?

För övrigt trist att det inte gick att lyssna live med 14 days trial prenumerationen... om det inte funkar då, varför skulle det funka när man betalar?
Citera
2013-10-21, 22:49
Medlem
Beardzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

För övrigt trist att det inte gick att lyssna live med 14 days trial prenumerationen... om det inte funkar då, varför skulle det funka när man betalar?

Detta är fixat och Dan sa att det är bara kontakta honom så får du en extra gratis vecka.
Citera
2013-10-22, 06:40
Medlem
PatrikAntonssons avatar
Citat:

För att det fungerar varje gång för oss betalande.

Tveka inte eller leta efter argument varför du inte skall skaffa en prenumeration. Det fungerar, det är värt pengarna och det är det enda rätta att göra.

Viljan att vända denna skutan måste vara större än 350kr året, annars är det lika bra att lägga sitt sk. engagemang på virkning.
Citera
2013-10-22, 19:58
Medlem
Convoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAwesomeboy1993
Därför kan ni spela låten!

Ifall ni tycker den är bra.
Riktigt bra!
Citera
2013-10-22, 23:00
Medlem
Tercios avatar
Bra avsnitt!

Hur många lyssnare har ni nu? Ökar det allteftersom?
Citera
2013-10-22, 23:05
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litteratur
Idag.

De pratar knappt inte om kristendom längre pga ateistiska gnällspikar.

https://www.youtube.com/watch?v=oIuW-vNQsQI

Inte helt ointressant men sådär kvalité va? Massor av antaganden och påståenden som inte styrks eller källbeläggs på något vis. Amerikanska inbördeskriget drevs fram av frimurare för att dessa ville skapa ett globalt slavrike? Ryska revolutionen orkestrerad av frimurare för att hämnas på ryssland för att dessa lånade ut några skepp till nordstaterna. Något svårsmält.

Inte ett ord om den judiska kopplingen och Tsarryssland som antisemitisk stat.
Senast redigerad av Tercio 2013-10-22 kl. 23:16.
Citera
2013-10-23, 11:14
Medlem
anna_83s avatar
Jag vet att ni inte gillar Sverigedemokrater i allmänhet och Ekeroth i synnerhet, men han är nog bäst i Sveriges riksdag just nu. Ett klipp från förra veckan när han gör mycket bra(enligt mig) ifrån sig.

http://www.youtube.com/watch?v=yXW-69-RhUU&list=UUT9SivPHEJLXSofmrJTmQPg

Jag skulle tycka det var intressant om ni bjöd in någon Sverigedemokrat till programmet. Ekeroth skulle förmodligen inte tacka ja. Men Almqvist kanske kan berätta lite om Ungern? Eller varför inte Westling? Eller någon företrädare från SDU?
Citera
2013-10-23, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anna_83
Jag vet att ni inte gillar Sverigedemokrater i allmänhet och Ekeroth i synnerhet, men han är nog bäst i Sveriges riksdag just nu. Ett klipp från förra veckan när han gör mycket bra(enligt mig) ifrån sig.

Jag skulle tycka det var intressant om ni bjöd in någon Sverigedemokrat till programmet. Ekeroth skulle förmodligen inte tacka ja. Men Almqvist kanske kan berätta lite om Ungern? Eller varför inte Westling? Eller någon företrädare från SDU?
Jag håller med Jimmy Windeskog som på sin FB sida hyllat detta framförande, trots att han är väl medveten om agendan. Kent Ekeroth vaknar hur som helst upp folket.

Jag skulle personligen hellre se någon föredetta SD-are som Mattias From eller Patrik Ehn. Främst att de kan vara MYCKET mer öppna och ärliga om situationen i partiet eftersom de inte längre är medlemmar. De behöver på så sätt inte gömma någonting och inte minst är de säkert mycket mer belägna att tacka ja.
Citera
2013-10-23, 18:20
Medlem
bussturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anna_83

Jag "gillar" inte heller Sverigedemokraterna men jag måste säga att personen Kent Ekeroth är bland det mest komplexa i svensk nationalism.
Partiet Sverigedemokraterna är ju väldigt infernaliskt laddat bland de mest radikala nationalisterna och en del ser SD som ett större hot mot svenskarnas överlevnad än miljöpartiet.

Dags att svära i kyrkan!

Jag anser att sionisten Kent och Mikael Jansson är de bästa personerna i Sverigedemokraterna.
Må så vara att Kents syn på utrikespolitik är helt vrickad!
Men detta till trots så är det ändå Kent som är den hårdaste kritikern mot det svenska flumsamhället han är den hårdaste kritikern mot svensk kriminalvård som han jämför med fritidsgårdar eller lyxhotell.

Jag hör sällan (kanske aldrig) Åkesson prata om etniska svenskar eller om lyckan med en homogen befolkning medans jag ofta hör juden Kent prata om fördelar med homogena länder och prata om etniska svenskar.
Citera
2013-10-23, 18:25
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:

Vem vill vara en bitter kille på Flashback med över 25 000 inlägg och som vägrar ge den symboliska summan 350 kr till den nationella rörelsen? Du är bara patetiskt i dina ursäkter att inte teckna en prenumeration. Länkar till nationella sidor i sin signatur gör du också, du måste vara bra sorglig om du anser att du är "nationalist" och som lägger ner såpass mycket tid på dina invandrarkritiska och regimkritiska inlägg (som finns i tusental...) och samtidigt så kan du inte lägga ens lite kaffepengar till Realisten. Hur fan kan du leva med dig själv?
Citera
2013-10-23, 19:13
Medlem
Dorniers avatar
Beträffande saker som är bra med Sverige som ni diskuterade, "i Sverige känns det som saker fungerar" sade ni bl.a.

Å andra sidan har ni tidigare sagt att sjukvården fungerar bättre i både England och Tyskland.

Äldrevården fungerar nog inte så bra i Sverige alla gånger heller, även om anhöriga kanske borde ta ett större ansvar. Det var ju fallet med damen som begick självmord som ni tog upp nyligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in