2013-10-22, 20:32
Medlem
Legolennarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Bara första veckan? Är väl hela oktober månad? Och det är lite sjukt, men som problemet jag har så visst om det är någon som börjar spela imorgon och det strular för så kan dom iaf få hälften av pengarna. Vi som vart med från första början ska ha allt. (fast det känns lite drygt nu när man har spelat upp på någorlunda hederligt sätt) :P
Är nog som du säger, hela oktober det handlar om vilket gör det hela ännu mera överdrivet då de senaste 2 veckorna varit i princip buggfria. Men man ska väl inte klaga, gratis pengar svider ju inte precis haha
Citera
2013-10-22, 20:40
Medlem
jugo-mannens avatar
Vet någon vad skillnaden mellan en lägenhet för 90k och 200k är ?
Fördelar nackdelar ?

Tack för alla svar
Citera
2013-10-22, 20:40
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legolennart
Är nog som du säger, hela oktober det handlar om vilket gör det hela ännu mera överdrivet då de senaste 2 veckorna varit i princip buggfria. Men man ska väl inte klaga, gratis pengar svider ju inte precis haha

Ja precis, alla som spelat denna månaden och har 1.04 patchen får ta del av pengarna.
Citera
2013-10-22, 21:05
Medlem
Limegrön spray med chrome-lack är en utmärkt combo!

Här med min nyinköpta Coquette
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/photo/1V6Y63Oqh0uIklzwdqgrSg
Citera
2013-10-22, 21:14
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugo-mannen
Fördelar nackdelar ?

Tack för alla svar
Större garage
Citera
2013-10-22, 21:24
Avslutad
Konstigt att ett crew med 300 medlemmar är så pass dött... Aldrig någon som joinar, och ifall det är någon som gör det så leavar dom direkt efter uppdraget och/eller har inget headset
Citera
2013-10-22, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
Konstigt att ett crew med 300 medlemmar är så pass dött... Aldrig någon som joinar, och ifall det är någon som gör det så leavar dom direkt efter uppdraget och/eller har inget headset
Håller med dig om detta! Kan räkna upp alla på två händer som jag har sett och spelar med resten av 290 har jag inte sett röken av! Tråkigt men sant!
Citera
2013-10-22, 21:30
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legolennart

Förutom när alla mina bilar försvann tidigare, eller nu i helgen när inget alls ville sparas. Just det, igår försvann alla mina pengar från kontot, fick börja om från noll. Men ja, "i princip buggfria"
Citera
2013-10-22, 21:31
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huntelaar
Ja om man kör bättre än alla andra och catchup är aktiverat.
Kör man som en sopa har man rätt stor chans att vinna.
Finns det ingen support sida hos R* där man kan rösta på att slå av tramset "default"?
Känns som majoriteten tycker så...
Citera
2013-10-22, 21:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Håller med dig om detta! Kan räkna upp alla på två händer som jag har sett och spelar med resten av 290 har jag inte sett röken av! Tråkigt men sant!

Jag har bara hittat en person som gillar att nöta olika uppdrag och hitta på saker i freeroam. När vi spelar så hänger vi ihop, vilket jag tycker gör spelet roligare.
Citera
2013-10-22, 21:39
Medlem
Legolennarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugo-mannen
Fördelar nackdelar ?

Tack för alla svar
200k och uppåt är bra mycket lyxigare och ligger ofta på hög våning vilket ger dig en fin utsikt.
Citat:
Ursprungligen postat av Verdes
Förutom när alla mina bilar försvann tidigare, eller nu i helgen när inget alls ville sparas. Just det, igår försvann alla mina pengar från kontot, fick börja om från noll. Men ja, "i princip buggfria"
Det där låter ju inte alls särskilt kul, tråkigt och framför allt orättvist att saker fortfarande försvinner för vissa medans det kan rulla på hur bra som helst för andra.
Citera
2013-10-22, 21:41
Medlem
jugo-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Större garage
Så jag kan köpa lägenheten med fin utsikt och 6 plats för bilar,

Behöver inte mer än 6 bilar just nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera