2013-10-20, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cheech_
http://www.futhead.com/14/squads/976566/

Så ser mitt brasselag ut för tillfället. Jag är nybörjare och behöver tillrättavisas. Hjälp mig med förbättringar! Några punkter dock:

Jag har ändrat Moyes liga till brasilianska.

Fred och Costa är väl lite lika som strikers och jag skulle behöva en snabb jävel som kan glida igenom som ersättare. Fred har jag dock haft från början och gillar honom skarpt då han har nätat som fan för mig. Costa är en av mina favoriter i fotbollsvärlden i övrigt.

Hulk är galen.

Osvaldo är klen men har också en tendens att pacea förbi så klart. Tråkigt när man behöver ta till det för att vinna... Willian har hamnat på bänken. Tycker att han inte håller måttet trots sina fina stats.

Diego Tardelli är sjukt kul att spela. Befinner sig överallt. Samma sak med Dedé på mitt-mittbacken.

Jag vill ha en schysst RWB men vägrar Dani Alves. Tror jag. Skulle vilja ha en duktig skytt där.

Skulle också behöva en avbytare till Hulk. Gärna någon liten joker. Alan som jag har för tillfället är dötrist.

Tack på förhand!

Själv lirar jag med Maicon som jag tycker är grym! Trots sin stora downgrade från förra året tycker jag fortfarande att han utan minsta tvivel är Brasiliens näst bästa högerback. Precis som du så vägrar jag Dani Alves. Tänker aldrig någonsin använda mig av någon Barcaspelare.

Maicon har även ett riktigt bra skott som faktiskt satte några bollar för mig. Han är väldigt stabil då han har grymma all-round stats
Även riktigt prisvärd om man jämför med barcabögen!
Citera
2013-10-20, 16:15
Medlem
LinzLuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badibanga
http://www.futhead.com/14/squads/1460734/ kanske?

Tack, ser ju riktigt bra ut!
Citera
2013-10-20, 16:21
Medlem
haammpes avatar
Gud vad jag längtar till schurrle får en inform
Citera
2013-10-20, 16:21
Medlem
Pellenss avatar
Funderar på att sälja Suarez och Yaya för att kunna köpa IF Hulk. Jag har aldrig någonsin skådat så vackra stats tidigare, han ser helt jävla galen ut. Vad tycker ni, ni som spelat honom? Är han värd Suarez och Yaya?
Citera
2013-10-20, 16:29
Medlem
LinzLuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badibanga
http://www.futhead.com/14/squads/1460734/ kanske?

Skulle du kunna göra ungefär det laget med hulk o balo men Mertens ist för El Shaa?
Klarar mig inte utan 4*skills
Citera
2013-10-20, 16:30
Bannlyst
Hejhej, hur kommer de sig att de bättre backarna är så mycket billigare i år än vid samma tidpunkt förra året?
Några exempel:
Vidic kostade cirka 90k förra året, 20k idag.
Ramos kostade cirka 90k förra året, 40k idag.
T.Silva kostade cirka 110k förra året, 45k idag.

Sen så ligger spelare som Kompany och Chiellini på ungefär samma pris, bara lite billigare.
Hur kommer detta säga att de förstnämnda backarna är så billiga?

För överlag är ju inte spelarna billigare då spelare som aguero, van persie, suarez, rooney, mata, hazard osv är rejält mycket dyrare än förra året?

Kan någon smart dude förklara?
Citera
2013-10-20, 16:50
Medlem
LinzLuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Hejhej, hur kommer de sig att de bättre backarna är så mycket billigare i år än vid samma tidpunkt förra året?
Några exempel:
Vidic kostade cirka 90k förra året, 20k idag.
Ramos kostade cirka 90k förra året, 40k idag.
T.Silva kostade cirka 110k förra året, 45k idag.

Sen så ligger spelare som Kompany och Chiellini på ungefär samma pris, bara lite billigare.
Hur kommer detta säga att de förstnämnda backarna är så billiga?

För överlag är ju inte spelarna billigare då spelare som aguero, van persie, suarez, rooney, mata, hazard osv är rejält mycket dyrare än förra året?

Kan någon smart dude förklara?

Kan nog bero på att backarna inte behöver lika mycket pace för att de ska vara bra.
dvs inte lika många som vill ha dessa spelare lika mycket som tidigare år utan nu kollar dom på lite slöare alternativ. tex Barzagli ist för Chiellini osv. haha det är vad jag tror iaf
Citera
2013-10-20, 16:59
Medlem
Knugen37s avatar
IF Rossi!!!!!!!!!!

E: varför kan man inte ha caps lock?
Senast redigerad av Knugen37 2013-10-20 kl. 17:05.
Citera
2013-10-20, 17:04
Medlem
Tjäääna boys!

Har just nu detta laget:

http://www.futhead.com/14/squads/1472339/

Samt 8k coins.

Vilken spelare ska jag förbättra laget med? Alltså vilken spelare ska jag spara till som ni tror kan göra mest skillnad på mitt spel?

Många lär väl tycka att ivanovic ska ryka men gillar honom! Riktigt bra defensivt och underbar på huvudet vid fasta situationer.

Men förutom honom? Kanske Young som LW?

Tack på förhand
Citera
2013-10-20, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xel2oX
Tack. Men ingen Opara i MLS-laget?

Tips: Använd FUThead.com för att presentera dina lag
hela MLS-laget kostade <4k, ett rent budgetlag som ändå är tillräckligt för att vinna. Opara är säkert sjukt grym, men behövs inte imo

pallade inte futhead när man redan hade webappen igång
Citera
2013-10-20, 17:08
Medlem
Någon som kan bygga ett pl lag för 200k?
Citera
2013-10-20, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaggkaften
Någon som kan bygga ett pl lag för 200k?

http://www.futhead.com/14/squads/1460112/

Lite under prisklassen men ändå naaaaajs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in