2013-10-19, 16:11
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whip08
SERIÖST vad är det här för jävla skitspel? Igår så lirade jag ett par timmar, och när stängde av så gick jag inte tillbaka till story-mode innan jag stängde ner, vilket gjorde att allt jag gjorde igår inte sparades. Lesson learned. Idag så spelade jag på morgonen tjänade lika mycket pengar som igår och gjorde lika många jobs osv, OCH jag gick först till story-mode innan jag stängde av, bara för att det skulle sparas. Tror ni något sparades? Nix. Står kvar på samma ruta som jag gjorde för 2 dagar sedan. VAD GÖR JAG FÖR FEL? Det stod att allt skulle sparas när jag gick till Story-mode i morse. Nån som råkat ut för samma äckliga jävla problem? Snacka om bortkastad tid...

Har samma problem så skulle vara oerhört tacksam ifall någon visste vad problemet var
Citera
2013-10-19, 16:15
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Något jag börjar irritera mig på är att det enda sättet att låsa upp vissa bilmodifikationer är genom att vinna race. I dagsläget är det enbart vissa klasser som folk verkar vara intresserade av vilket gör att "random race" blir betydligt tristare. Att ingen verkar vara villig att delta i egna hostade race där man t.ex. väljer SUV som klass underlättar inte heller. Visst, det går att köra med crew osv med det begränsar kraftigt valmöjligheterna.
amen. Sitter med en bil i sedan-klassen, får hosta 6 ggr för att få in ngt folk
Citera
2013-10-19, 16:19
Medlem
Jag har googlat utan finna det jag söker. Försöker här igen.
Sen igår när jag försökt ringa min mekaniker efter en bil så svarar han inte!
Hur kan jag lösa detta problem?
Citera
2013-10-19, 16:31
Medlem
TheGamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten1
Fyfan lirade med en kompis flera timmar i natt.. Vi försökte i flera timmar att öppna bakdörren på Titan-flygplanet och transportera våra fordon. Rätt så kul, ni borde testa!

Såg en livestream där några satt och gjorde det där, dock för nästan en vecka sedan och de höll på, om och om igen men lyckades inte. Till slut kom luckan ner men åkte upp nästan lika fort igen.

Till slut kom andra på servern och det blev öppet krig, saker sprängdes och de gav upp sitt försök att ta sig in i planet och istället sprang. Frågan är dock, lyckades ni? Skulle vara skitcoolt om jag hade in massa bilar och folk satt i dem och sedan "dumpade" man av dem några meter över marken samtidigt som man blåser fram i snabba hastigheter med planet.
Citera
2013-10-19, 16:58
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Har samma problem så skulle vara oerhört tacksam ifall någon visste vad problemet var

Sitter i samma sits tror jag, blev nyss kickad ur ett game o tillbaka till SP.. När jag gick online igen var clould först inte uppe så gick tillbaka till SP testa igen o det funka.. Men kom tillbaka till lvl/cash osv som jag körde igår..

Innan detta hände noterade jag att det stod en liten ruta om något ingame "Saving unsuccessful, saving will be done when connection with cloudservers is reastablished" eller något i den stilen, skumt tänkte jag.. Minuten kom en ruta till o det stod "Save succesfull". Hmm...
Citera
2013-10-19, 16:59
Medlem
jsson98s avatar
Fan vad segt förlorade 300k pga servertrassel...
Nån som vet vad som händer?
Citera
2013-10-19, 16:59
Medlem
AllvarligtKompiss avatar
Om jag vann ett Fighter Jet race, som både är ett flygplans race, och ett GTA race, betyder att det räknas som om jag vunnit båda GTA Race och flygplans Race?
Citera
2013-10-19, 17:05
Medlem
Har också problem med att min progress sparas, senast jag lirade hade jag rankat 40. Nu när jag ska lira igen är jag tillbaka på rank 38.
Går alltid ut och in på online via story mode.
Citera
2013-10-19, 17:10
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strobez
Har också problem med att min progress sparas, senast jag lirade hade jag rankat 40. Nu när jag ska lira igen är jag tillbaka på rank 38.
Går alltid ut och in på online via story mode.

Har sökt runt lite på detta nu, senaste patchen är orsaken.

http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200555488
Citera
2013-10-19, 17:11
Medlem
Sparats inte för mig heller nu.. ps3 :P
Citera
2013-10-19, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
Har sökt runt lite på detta nu, senaste patchen är orsaken.

http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200555488

Tackar, då vet man det. Blir att göra något annat framöver då.
Citera
2013-10-19, 17:19
Medlem
fan va dåligt av rockstar, nu kan man ej lira för man inte kan spara.. Jävla idioter att dem inte fixar nått haha nu klagar jag lite men ah XDD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in