2013-10-19, 00:54
Medlem
Budget på ca 140k. Valfri liga, nation, formation! Surprise me! Behöver något nytt.

Sorry för repost.

Tyvm

-What

edit: Stavningen efter 2h sömn och jobb är ej som den ska.
Senast redigerad av what- 2013-10-19 kl. 00:56.
Citera
2013-10-19, 01:16
Medlem
at1991s avatar
Någon som vet en legit hemsida för att handla lite fifa coins till PC?
MVH AT
Citera
2013-10-19, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at1991
Någon som vet en legit hemsida för att handla lite fifa coins till PC?
MVH AT

Jag känner bara till randyrun, bra erfarenheter av dem.

http://www.randyrun.se/FIFA/FIFA-Coins/FIFA-14-Coins-PC::140787.html
Citera
2013-10-19, 01:44
Medlem
Pellenss avatar
Happy hour boys! 10k pack.
Citera
2013-10-19, 01:45
Medlem
Pellenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Happy hour boys! 10k pack.
Haha va i helvete, så försvinner den sekunden efter. Var knappt uppe i en minut.
Citera
2013-10-19, 02:28
Medlem
vann bronscuppen med korea-laget 2/2 gånger, dags att testa nytt:
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=MyO6ojvqbhZH:360
hela truppen kostade 3650 coins, helt sjukt vad bronskort är billiga
Citera
2013-10-19, 11:50
Medlem
Är ny på fifa så kan någon förklara för mig vad happy hour är och enklaste sättet att tjäna mynt ?
Citera
2013-10-19, 11:59
Medlem
Precis börjat lira med Gomez, fan vad bra han är.

Lirade nästan aldrig med stora starka forwards på FUT13 då pace var så OP men i 14 tycker jag verkligen att de små pace-anfallarna inte alls gör någon nytta.

Gomez är tillräckligt snabb, stark, bra på huvudet och alltid välplacerad. Känns som en perfekt anfallare i FUT14.

Testade även Ibarbo men fick inte alls ut lika mycket av honom även om hans stats ser bra ut.
Citera
2013-10-19, 13:05
Medlem
Alltså jag får panik på spelet,
I början av spelet hade jag inte samma problem.

Kan inte försvara längre. Spelarna är helt efterblivna, allmänt sega och ingen spelförståelse för fem öre. (Känns som motståndarna alltid har ett övertag dvs handikapp.)

Får inte en enda formation att funka, blir tillbaka pressad av varenda en jag möter och så tappar jag boll direkt då de i princip bara springer emot en direkt och sätter första brytningen.

Tips?

Och någon custom tactic som funkar bra?
Citera
2013-10-19, 13:52
Medlem
Floyd.Lemonpoulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madshit
Alltså jag får panik på spelet,
I början av spelet hade jag inte samma problem.

Kan inte försvara längre. Spelarna är helt efterblivna, allmänt sega och ingen spelförståelse för fem öre. (Känns som motståndarna alltid har ett övertag dvs handikapp.)

Får inte en enda formation att funka, blir tillbaka pressad av varenda en jag möter och så tappar jag boll direkt då de i princip bara springer emot en direkt och sätter första brytningen.

Tips?

Och någon custom tactic som funkar bra?

Många pushar som fan med hög press eftersom folk inte riktigt behärskar mottagningarna än.
Mitt tips till dig är att gå ner på defensiv inställning tillsammans med kontring. Våga hålla i bollen, rulla mellan backlinje och mittfält, låta hans lag komma högre och högre upp i banan och eftersom han lär tokrusa och sätta press på din planhalva kan du med en enkel djupledare från rättvänd mittfältare vända spelet till din fördel. Satsa på två starka defensiva mittfältare (m/h) med bra spelförståelse och långbollar. Detta med en snabb ytter eller anfallare som kompletterar din centertank.

Såhär gör jag alltid själv när någon shunno tror han är smart och ska tokpressa över hela planen. Fungerar även utmärkt när man ska kontrollera en ledning och motståndaren är stressad och frustrerad.
Citera
2013-10-19, 13:55
Medlem
Någon som kan sätta ihop ett lag med IF Rakitic, Mandzukiz och Aubameyang för 150K PC? Omöjligt?
Senast redigerad av JKVFG 2013-10-19 kl. 14:30. Anledning: ...
Citera
2013-10-19, 14:07
Medlem
Om man kommer in i en match som laggar kuk redan från start, är det helt omöjligt att avsluta matchen utan att få poängavdrag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in