Är det någon annan som stör sig på att det knappt visas mål i matchhöjdpunkter? Gjorde nyss en extremt snygg cykelspark i en 4-3 match och det är bara med ett mål i höjdpunkterna och det var inte ens mitt mål? Det är bara chanser och räddningar som visas....
Tycker alla lag är riktigt grymma att lira med och har nu spelat ihop lite deg. Även fast man är nöjd går det ju dock alltid att göra lagen bättre, så därför undrar jag vad som kan förbättras för 60k på XBOX?
Alltså har jag inte råd med Robben, Ronaldo, Van Persie eller Hazard. Men något annat?
I ditt första lag hade jag bytt ut Mertens mot Shurrle. Byt plats på innermittfältarna så fixar sig kemin. Möjligtvis hade jag bytt ut någon av Lukaku o Benteke mot Remy.
Själv så undrar jag om någon skulle vilja hjälpa mig med ett tungt lag med Mlapa o Klose på topp. Gärna i en 41212 med VM/RM. Runt 130k får det lov att kosta
Senast redigerad av MrTim 2013-10-18 kl. 17:18.
I ditt första lag hade jag bytt ut Mertens mot Shurrle. Byt plats på innermittfältarna så fixar sig kemin. Möjligtvis hade jag bytt ut någon av Lukaku o Benteke mot Remy.
Själv så undrar jag om någon skulle vilja hjälpa mig med ett tungt lag med Mlapa o Klose på topp. Gärna i en 41212 med VM/RM. Runt 130k får det lov att kosta
Grejen är dock att jag gärna lirar med rena landslag Men tack ändå!