Citat:
Ursprungligen postat av
RRynk
Vad har hänt med Svp på senaste?
Man motsätter sig ett förbud mot rasblandning och ser inget problem med att tillåta rasfrämlingar i landet så länge dom är i minoritet. Således försvinner min motivation till att stödja Svp, för inte var det deras bostadspolitik eller något annat underordnat som fick mig intresserad av dom.

Att börja förbjuda människor gällande vem man vill leva och skaffa barn med låter väldigt orealistiskt och korkat. Däremot, om vi i framtiden ser ett nationalistiskt svenskt Sverige, så kommer det falla sig naturligt att vi gifter oss och skaffar barn inom den egna folkgruppen.
En minoritet av diverse folkslag/adopterade etc ser jag inte som ett problem alls, beroende på HUR STOR denna minoritet är. Det vore högst orealistiskt att tro att Sverige till hundra procent kommer att befolkas av svenskar. Och helt ärligt så ser jag inget problem i att det skulle t.ex bo en utlänning eller två på vissa ställen runt i landet. Befriar vi samerna från deras särrättigheter så ser jag heller inget problem med att dessa lever kvar i Norrland.
Hur extrem måste man egentligen vara? Känner du inte till sedan tidigare att SvP också vill att främlingar i pensionsåldern skall få leva ut sina sista år i Sverige? Jag ser inget konstigt i det man diskuterade i det senaste Radio Framåt, tvärtom. Men detta är enbart min egen åsikt.