2013-10-15, 16:56
Medlem
thelindgrennheros avatar
Nationell.nu gillar att hetsa och jag har själv tidigare försvarat SvP och RF när Nationell.nu hetsade mot Söderman och Björkqvist, men denna gång kommer jag vara neutral. Dock kommer RF behöva göra något uttalande där man förklarar sig, annars kan det komma att få tråkiga efterföljder. Vi behöver verkligen inte mer splittring inom rörelsen.

"Vi har alla någon neger i släkten" Nej... Bara nej...
Citera
2013-10-15, 16:57
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero

Berätta var i programmet någon i trion framför exakt dem orden som sin egen uppfattning så är du snäll.
Citera
2013-10-15, 17:00
Medlem
http://avpixlat.info/2013/10/15/goran-rosenberg-svassar/

Ett uppslag inför nästa vecka kanske? Göran Rosenberg visar tydligt vilken judisk tanketradition han kommer ifrån, demokrati är när judarna får styra.
Citera
2013-10-15, 17:03
Medlem
bussturkens avatar
Citat:
Nationell.nu gillar att hetsa och jag har själv tidigare försvarat SvP och RF när Nationell.nu hetsade mot Söderman och Björkqvist, men denna gång kommer jag vara neutral. Dock kommer RF behöva göra något uttalande där man förklarar sig, annars kan det komma att få tråkiga efterföljder. Vi behöver verkligen inte mer splittring inom rörelsen.

Han sa ju inte det
Läs gärna min tolkning av detta utspel
https://www.flashback.org/t1829576p444
Senast redigerad av bussturken 2013-10-15 kl. 17:06.
Citera
2013-10-15, 17:09
Medlem
-benito-s avatar
Sista avsnittet var ett slag i ansiktet faktiskt jävligt besviken på deras svammel om rasblandning. Hur kan det inte vara glasklart att detta betyder döden för vårt folk. "Det är inga problem"... Nehej vad är problemet då jävla stolligt.
Citera
2013-10-15, 17:09
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
skriven av Langeén själv, det är uppenbart.

Vem är Langeén har vad har han för bakgrund? Google och wikipedia gav inga konkreta svar.
Citera
2013-10-15, 17:22
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bussturken
Han sa ju inte det
Läs gärna min tolkning av detta utspel
https://www.flashback.org/t1829576p444

Nej, men han lyfte det citatet. Visst överdriver nationell.nu som vanligt, men jag förväntar mig fortfarande ett uttalande från RF där man direkt fördömer rasblandning.
Citera
2013-10-15, 17:26
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Nej, men han lyfte det citatet. Visst överdriver nationell.nu som vanligt, men jag förväntar mig fortfarande ett uttalande från RF där man direkt fördömer rasblandning.

Det gjorde vi redan i programmet. Vi har ingen som helst anledning att förhålla oss till den där sajten, lika lite som till någon annan version av SE&HÖR. Däremot, om någon vill debattera ämnet, så står inbjudan fortfarande kvar; radioframat[a]gmail.com.
Citera
2013-10-15, 17:27
Medlem
Convoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
Sista avsnittet var ett slag i ansiktet faktiskt jävligt besviken på deras svammel om rasblandning. Hur kan det inte vara glasklart att detta betyder döden för vårt folk. "Det är inga problem"... Nehej vad är problemet då jävla stolligt.
Håller faktiskt med. Istället för att svamla i radio så kan lyssnaren göra det själv. Nu sätter man sig direkt i en dålig försvarssituation.

Rasblandning är inte bra. Är man medveten om problemen vi står inför så är man en jävla hycklare om man rasblandar eller inte fördömer rasblandning.
Citera
2013-10-15, 17:31
Medlem
Blixtmannens avatar
De belyste väl bara det faktum att man måste vara jävligt stark för att kunna välja nationalismen över kärleken? Alla som har varit kära vet väl hur stark kraft det är. Det är inte alla som har den styrkan. Ibland är nationalister som grälsjuka kärringar på kafferep.
Citera
2013-10-15, 17:32
Medlem
bussturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-

Men ditt spån!
Det är skillnad på att förespråka det och acceptera att det händer även NSDAP hade negrer och judar som medlemmar.
En av Albert Speers närmsta män var juden Erhard Milch.
Ernst Röhm var troligtvis bög
Wilhelm Kube var gift med en judinna
Reinhart Heydrich hade judiskt blod
Dessutom vill jag minnas att Irving i hans biografi om Joseph Goebbels säger att hans flickvän var judinna.
Citera
2013-10-15, 17:43
Medlem
bussturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Det gjorde vi redan i programmet. Vi har ingen som helst anledning att förhålla oss till den där sajten, lika lite som till någon annan version av SE&HÖR. Däremot, om någon vill debattera ämnet, så står inbjudan fortfarande kvar; radioframat[a]gmail.com.

Det är bra att ni negligerar kritiken som kommer från "Nationalisterna "SE&HÖR"
Langen önskar att han kunde vara Ronald S. Lauder och att hans projekt hade samma betydelse som Judiska världskongressen och direkt när någon säger något som kan tolkas antisemitiskt.... ** **..... ööööööööööh jag menar antinationellt, så måste man komma med ett giltigt genmäle till RL = Rikard Langen/Ronald Lauder för han har tolkningsföreträde på antisemitism... FÖRLÅT jag menar RASKAMP
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in