Citat:
Ar du journanalist?
Slosa inte tid pa peddot moldova. Han bryr sig inte om fb eller nagonting.
Han vill bara inte att hans identitet ska uppdagas eftersom han ar en peddofil som skrivit mycket pa fb och delat barnporr.
Nej man behover inte va en superhacker for att ta reda pa vem som "ager" fb.
Men om du fragar mig sa ar "agande" nagot ganska diffust.
Bara for att man ager nagot sa betyder inte det att man har total makt och full kontroll over egendomen..
Sa jag tycker din fraga ar aningen oviktig.
Vill man veta vem/vilka som ager fb sa kanske det vore mer intressant att fa veta hur de far betalt via sina banners mm.
Personligen sa tycker jag att man ska respektera deras anonymitet, aven om jag inte alltid haller med om hur sajten modereras.
Slosa inte tid pa peddot moldova. Han bryr sig inte om fb eller nagonting.
Han vill bara inte att hans identitet ska uppdagas eftersom han ar en peddofil som skrivit mycket pa fb och delat barnporr.
Nej man behover inte va en superhacker for att ta reda pa vem som "ager" fb.
Men om du fragar mig sa ar "agande" nagot ganska diffust.
Bara for att man ager nagot sa betyder inte det att man har total makt och full kontroll over egendomen..
Sa jag tycker din fraga ar aningen oviktig.
Vill man veta vem/vilka som ager fb sa kanske det vore mer intressant att fa veta hur de far betalt via sina banners mm.
Personligen sa tycker jag att man ska respektera deras anonymitet, aven om jag inte alltid haller med om hur sajten modereras.
Nej jag är inte en journalist.
Tycker inte att det är något fel på Moldovas bidrag i den här tråden. Lyssnar på honom lika mycket som jag lyssnar på dig och jag ser inte hur hans sexuella läggning har något med den här tråden att göra. Hans anonymitet hotas inte på något sätt av det som diskuteras i den här tråden. Om hans anonymitet vore hotad så skulle det innebära att även mitt min anonymitet vore hotad och så är självklart inte fallet. Sen tvivlar jag på att han har delat BP här då det skulle innebära att han inte längre var en medlem.
Vem som äger Flashback är inte alls diffust. FB ägs av Flashback International Inc precis som det står längst ner på den här sidan. Ett Inc räknas som en juridisk person och är den som äger samt har det juridiska ansvaret för FB. Det jag har pratat om här är främst den bakomliggande strukturen, inte så mycket själva ägandet i sig då den frågan redan besvaras på i princip varje sida på hela forumet.
"Vill man veta vem/vilka som ager fb sa kanske det vore mer intressant att fa veta hur de far betalt via sina banners mm". Det där var väldigt konstigt formulerat. Hur de får betalt och vem som äger sidan är ju två helt olika frågor som har väldigt lite med varandra att göra. Man kan väl anta att de får betalt på precis samma sätt som alla andra internetsidor som har annonsplatser. Det är ju heller inget som är hemligt då det bara är att klicka på Annonsera längst ner på sidan för att begära en offert samt ställa frågor.