Citat:
Ursprungligen postat av
ninjutsu
Vad har Morot med SvP att göra? Realisten har ju t.o.m skrivet en artikel om det, här är ett utdrag:
Citat:
Ursprungligen postat av
Rickard-SvP
Ja, Morot är ju ett bra exempel på hur Svenskarnas parti ser på sådant. Du kan ju läsa artikeln på Realisten.se om fallet:
https://www.realisten.se/2013/07/24/andreas-johansson-haktad-for-mord-i-trollhattan/
Har du fler exempel?
Edit: Satan vad ninjutsu var snabb!

Ja, folk, för Realisten är ju sååååååå förtroendeingivande med tanke på deras koppling till just SvP. Att han var med i NSF, dåvarande SvP, förstärker mitt utlåtande. Detta vet jag efter att han har åkt på redigt med spö i hemtrakterna, mycket p.g.a hans åsikter och sätt. Ja, jag kommer från Trollhättan, bor inte längre där dock.
Att hänvisa till sin egna sida är ju så jävla bra. Lite som den
här länken som man inte blev klokare av eller fick någon hänvisning till varken tråd eller nick. Sen med tanke på den politiska färgen i kombination med ingen hänvisning=inget seriöst.
"Har inget med SvP att göra", jag ringde några barndomspolare som är kvar i hålan för denna posten och kollade upp vad packet gör nu, Morot sitter fortfarande häktad och rubbet som var misstänkta pundar loss runt Trollhättan-Vänersborgsområden samt är fortfarande aktiva i vitmaktrörelsen (tänker på DB bl.a.). Det har kommit upp en hel del SvP/NordFront klistermärken i staden. Vem kan det inte vara, förutom gamla "Dirlewanger"-pojkarna? Sluta snacka skit, tack.