2013-10-15, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sixpounder
både rvp och rooney är allmänt kända för att passa bättre som cam/cf än st. Kul att vidic fungerar för dig, Cech är bäst detta året, överlägsen i luften och på skott. Men får du många frilägen mot dig när motståndaren springer ifrån vidic kan du byta till lloris som är lite smidigare och kvickare.
Okej, tack jag tänkte ta och prova De Gea och Lloris nu så får jag se vem jag gillar mest. Det går inte att läsa rewiews om just målvakter för oftast är det nån som suger på att försvara och då ger han målvakten all skit.

Bästa ytterbackarna i Bpl är det Richards och Baines?
Citera
2013-10-15, 14:02
Medlem
sixpounders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BridgeKid
Vad tycks om detta laget?
Vad finns det för förbättringar jag kan göra?

http://www.futhead.com/14/squads/1272229/

inget vidare, är la lika bra att köra full bpl så du får full kemi om du inte lyckas göra en hybrid.

Citat:
Ursprungligen postat av ACM81
Okej, tack jag tänkte ta och prova De Gea och Lloris nu så får jag se vem jag gillar mest. Det går inte att läsa rewiews om just målvakter för oftast är det nån som suger på att försvara och då ger han målvakten all skit.

Bästa ytterbackarna i Bpl är det Richards och Baines?

Richards om du behöver en väldigt defensiv och extra tyngd på fasta, annars walker som kommer som en raket på kanten och även klarar defensiven ganska bra.

Bains är ju en väldigt komplett spelare men du måste ju få användning för hans fot annars så kan du lika väl köra Enrique som är en starkare bains fast utan vänstern.
Citera
2013-10-15, 14:03
Medlem
Citat:

Kan aldrig vara värt att bygga ett team för runt 200.000 coins där inte alla har full kemi.

Byt Cazorla mot Kevin De Bruyne.
Byt Lucas mot Ben Arfa eller Nani
Byt Cavani mot random BPL striker, förslagsvis Jovetic.
Citera
2013-10-15, 14:04
Medlem
[quote=sixpounder|45683846]inget vidare, är la lika bra att köra full bpl så du får full kemi om du inte lyckas göra en hybrid.

Har dock 100 i kemi, med hjälp av en uruguayansk tränare som äri BPL.
Tänkte även fråga om den personliga kemin spelar en roll?
Eller om det endast är lagkemin som betyder något.
Citera
2013-10-15, 14:05
Medlem
[quote=BridgeKid|45683865]
Citat:
inget vidare, är la lika bra att köra full bpl så du får full kemi om du inte lyckas göra en hybrid.

Personliga kemin är det viktigaste. Alla bör ligga på 9 utan manager + lojalitets bonus.
Citera
2013-10-15, 14:06
Medlem
sixpounders avatar
[quote=BridgeKid|45683865]
Citat:

snarare tvärt om, bara den personliga kemin som spelar roll.
Citera
2013-10-15, 14:07
Medlem
[quote=Uniqed|45683881]
Citat:
Personliga kemin är det viktigaste. Alla bör ligga på 9 utan manager + lojalitets bonus.

Tacksam för svar !
Citera
2013-10-15, 14:08
Medlem
sixpounders avatar
Citat:

säg vilka spelare du redan har och behålla så ska vi nog kunna fixa ihop ett bättre lag med full kemi
Citera
2013-10-15, 14:08
Medlem
Citat:

Richards om du behöver en väldigt defensiv och extra tyngd på fasta, annars walker som kommer som en raket på kanten och även klarar defensiven ganska bra.

Bains är ju en väldigt komplett spelare men du måste ju få användning för hans fot annars så kan du lika väl köra Enrique som är en starkare bains fast utan vänstern.
Richards har bra defensiva stats och bra på huvudet men även hyfsat snabb så det blir nog han men på andra sidan så ser ju IF Baines riktigt intressant ut med sina stats och speciellt hans skott, 84 longshots och 93 shotpower

Fick förresten precis Lloris i ett pack så jag ska testa han på engång.
Citera
2013-10-15, 14:12
Medlem
Tjena gubbar!!

Någon som sitter inne på/vill bygga ett lag med Drogba och Sneijder som får kosta max 30k?

Hybrid då såklart, valfri formation!

Tack på förhand
Citera
2013-10-15, 14:14
Medlem
sixpounders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ACM81
Richards har bra defensiva stats och bra på huvudet men även hyfsat snabb så det blir nog han men på andra sidan så ser ju IF Baines riktigt intressant ut med sina stats och speciellt hans skott, 84 longshots och 93 shotpower

Fick förresten precis Lloris i ett pack så jag ska testa han på engång.

mmh, if bains är lite av en gud synd att de är svårt att få ut max i användning av han. Skulle kört han som cm istället
Citera
2013-10-15, 14:16
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Har 33k efter att en vänlig amerikan gav mig 20k så om du vill får du snickra ihop nåt för 30k. Gärna svinigt OP.

Självklart, tycks om detta?

http://www.futhead.com/14/squads/1272879/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in