Är det någon annan än jag som har mött skumma spelare? De styr och ändrar till extremoffensiv, sätter igång offsidefällor och fuskar till sin fördel. Hatar att möta såna, någon annan som har mött dem och vad kan man göra åt saken? Om det nu går..
Är det någon annan än jag som har mött skumma spelare? De styr och ändrar till extremoffensiv, sätter igång offsidefällor och fuskar till sin fördel. Hatar att möta såna, någon annan som har mött dem och vad kan man göra åt saken? Om det nu går..
Vet inte riktigt vad du menar? Det är ju inte direkt fusk att använda styrkorset för att mixtra med taktik o.s.v utan snarare skickligt att kunna tajma en offsidefälla o.s.v.
Tips på en bra striker jag kan lira bredvid gomez i ett serie a lag? Funderar på Palacio eller Muriel, men är osäker vem som ska ta platsen.. Kom gärna med tips!
Helt klart Muriel Har varit en beast för mig med ca 30 mål på 20 matcher.